نوبخت: دولت رییس دارد و ما پیرو رییس هستیم

زیتون– محمدباقر نوبخت، سخنگوی دولت، در پاسخ به سوالی پیرامون تشکیل ستاد انتخاباتی روحانی و ریاست محمد شریعتمداری، گفت دولت «رییس» دارد و «ما پیرو رئیس هستیم.».

به گزارش ایرنا، نوبخت درباره تشکیل ستاد روحانی گفت: «ابتدا باید رییس جمهوری در انتخابات ثبت نام کند تا ستادی تشکیل و بعد رییس ستاد مشخص شود. هر کسی به عنوان رییس ستاد انتخاب شود، باید در چارچوب قانونی عمل کند، اینها همه پیشداوری است».

سخنگوی دولت همچنین در پاسخ به سوالی درباره استعفای اسحاق جهانگیری، معاون اول روحانی، برای حضور در انتخابات، گفت: «مگر باید استعفا دهند؟»

در روزهای اخیر بحث‌هایی درباره احتمال حضور اسحاق جهانگیری در انتخابات به عنوان «نامزد پوششی» مطرح شده است. برخی گروه‌های اصلاح‌طلب معتقدند این گروه نیاز به «نامزد پوششی» در انتخابات دارد، در حالی که گفته می‌شودر وحانی با این مساله موافق نیست.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »