مولوی فضل الرحمن کوهی بازداشت شد

زیتون- مولوی فضل الرحمن کوهی، امام جمعه اهل سنت پشامگ سرباز، که روز دوشنبه به دادگاه ویژه روحانیت احضار شده بود، بازداشت شد.
کمپین فعالین بلوچ در وب سایت خود خبر داد که فضل‌الرحمن کوهی، روز دوشنبه ۱۴ فروردین به دادگاه ویژه روحانیت مراجعه کرد و چند ساعت پس از حضور و پایان وقت اداری، به همراهان وی گفته شد: «بروید مولوی شب مهمان ما است و انتظار شما در اینجا برای شما بد تمام می شود.» به همراهان او گفته شده دلیل بازداشت کوهی «کوتاه نیامدن از مواضع» است.
به نوشته این سایت پس از بازداشت فضل‌الرحمان کوهی، جمعی از مردم سرباز در اعتراض به بازداشت موقت امام جمعه پشامگ سرباز اقدام به برگزاری تجمعات اعتراضی نمودند. این اعتراض‌ها در نهایت منجر به آتش زدن لاستیک خودرو و بستن جاده ترانزیتی سرباز – چابهار شد.
فضل‌الرحمان کوهی پیش از این از اقدام‌های سپاه پاسداران برای اعزام جوانان اهل سنت به سوریه انتقاد کرده بود.

 

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »