تاثیر دختر ترامپ در حمله موشکی به پایگاه شعیرات سوریه


زیتون- اریک ترامپ، فرزند دونالد ترامپ، گفت واکنش ایوانکا ترامپ، فرزند دیگر ترامپ، به حمله شیمیایی در سوریه، در تصمیم رییس‌جمهوریآمریکا برای حمله موشکی به پایگاه شعیرات تاثیر داشت.

اریک ترامپ به روزنامه دیلی‌تلگراف گفت: «ایوانکا مادر سه فرزند است و تحت‌تاثیر حمله شیمایی قرار گرفته بود. مطمئنم که گفته است: “این حمله خیلی وحشتناک است”. پدرم در چنین زمان‌هایی، کاری انجام خواهد داد».

ایوانکا ترامپ، دختر ارشد دونالد ترامپ است. ماه گذشته اعلام شد که او به شکل رسمی در مقام «دستیار» رییس‌جمهوری آمریکا در کاخ سفید مشغول کار خواهد شد. همسر او، جراد کوشنر، از مشاوران ارشد دونالد ترامپ است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. نمیدانم چه گازهایی در فضای کاخ سفید درگردشند که حتی کسانی مثل بوش ها و کلینتون ها و حتی خانواده ترامپ به محض ورود به آن «انساندوست» می شوند. و همواره «انساندوستی» را بهانه تجاوز به خاک کشورها و کشتار بیگناهان می کنند. چه در سال ۲۰۰۳ که روی تریلی های عراقی کارگاه ساخت سلاح های کشتار جمعی را کشف کردند (دروغ پاول) تا بهانه حمله به عراق کنند، چه در دهه نود میلادی که به جنازه های سربازان اوچکا لباس غیرنظامی پوشاندند تا ناتو برای دفاع از «شهروندان بی گناه» وارد جنگ با دولت قانونی وقت یوگسلاوی شود و آن کشور را تکه و پاره کند و چه امروز با ویدئوهای دروغین کلاه سفیدهای حقوق بگیر بریتانیا (که پزشکان سوئدی دروغ بودن آنان را اثبات کرده اند) تجاوز دیگری را زمینه چینی می کنند. اگر نبود این «انسان دوستی» ساکنین کاخ سفید واقعا ما امروز چه جهانی می داشتیم؟

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »