حسن روحانی: هووهایی که بارها قصد کشتن نوزاد برجام را کردند نمی‌توانند سرپرست خوبی برای او باشند

زیتون- حسن روحانی، رییس جمهوری، در کنفرانسی خبری پس از ثبت نام برای انتخابات ریاست جهوری دوازدهم گفت: «از امروز به بعد حفظ برجام یکی از مهم‌ترین مسایل اقتصادی و سیاسی است.»
به گفته او هووهایی که بارها به قصد کشتن نوزاد برجام تصمیم گرفته بودند نمی‌توانند سرپرست خوبی برای این فرزند باشند.
روحانی اضافه کرد امنیت ایران یکی از اهداف بزرگ دولت یازدهم بوده و «سایه شوم جنگ» از کشور کنار رفته است.
رییس‌جمهوری گفت: «همانطور که در سال ۹۲ وعده داده بودم که چرخ سانتریفیوژها باید بچرخد پیشرفته‌ترین سانتریفیوژ کشور یعنی آی ار ۸ کارش را شروع کرد و همانطور که گفتم چرخ اقتصاد بچرخد چرخ اقتصاد هم بهتر از سال قبل می‌چرخد.» به گفته او افزایش رشد اقتصادی از منفی هفت درصد به هفت درصد، کاهش تورم از ۴۰ درصد به هفت درصد، آمار اشتغال خالص بالای ۶۳۰ هزار نفر در سال گذشته و فاصله گرفتن از رکود تورمی از جمله موفقیت‌های دولت در حوزه اقتصاد است.
روحانی با اشاره به این‌که «این دستاوردها باید ادامه یابد»، اضافه کرد: «ملت ایران در نیمه راه نمی‌ماند و راه را ادامه می‌دهد. ما از نیمه راه برنمی‌گردیم و نیمه را تا پایان ادامه خواهیم داد.»

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »