عضو مجلس خبرگان رهبری ابراهیم رئیسی را از نامزدی در انتخابات منع کرد

زیتون– نصرالله شاه‌آبادی، از اعضای مجلس خبرگان رهبری، در نامه‌ای خطاب به ابراهیم رییسی از او خواست با توجه به مسئولیتش در آستان قدس رضوی، از حضور رقابت‌ برای کسب کرسی ریاست‌جمهوری کنار رود.
به گزارش ایسنا، شاه‌آبادی نوشت: «باید توجه داشت که برای هر کسی این موقعیت خدمتگزاری با دستان باز و اختیارات گسترده در آستان حضرت رضا علیه السلام پیش نمی آید.»
ابراهیم رئیسی اسفندماه سال ۹۴ و پس از مرگ عباس واعظ طبسی، با حکم آیت‌الله خامنه‌ای به سمت تولیت آستان قدس رضوی منصوب شد. رییسی که یکی از پنج نامزد نهایی جبهه مردمی نیروهای انقلاب اسلامی (جمنا) است، روز گذشته برای حضور در انتخابات ریاست‌جمهوری ثبت‌نام کرد.
این عضو مجلس خبرگان در نامه خود به ابراهیم رییسی نوشته است: «ترک مسند خدمت به آن حضرت که سیادت عالم در آن مسند هست، آن هم برای شرکت در رقابت های انتخاباتی را به صلاحتان نمی دانم و از شما می خواهم ضمن اعتذار از ساحت مقدس آن امام رئوف از این کار صرف نظر نموده و تا فرصت باقیست این خدمت گزاری را رها ننمائید که صلاح دنیا و آخرتتان در آن می باشد.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت ماهه‌ی لچک به سر،…چشمانِ موربِ زیبایی دارد؛ موهایی لخت و پوستی

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری اسلامی بیش از هر

ادامه »

تنها یک روز پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه، اسماعیل هنیه،

ادامه »