روحانی و جهانگیری در مناظره‌ها تقسیم کار می‌کنند

زیتون- محمدرضا عارف، رییس شورای عالی سیاست‌گذاری اصلاح‌طلبان گفت که نامزدی اسحاق جهانگیری، معاون اول دولت روحانی، تصمیم این شورا بود.
به گفته عارف این شورا تصمیم گرفت که به جز حسن روحانی نامزد دیگری در انتخابات داشته باشد و این تصمیم مورد قبول اسحاق جهانگیری قرار گرفت. او به عصر ایران گفت: «این دو قطعا در یک گروه هستند و در مناظره‌ها تقسیم کار می‌کنند و عملکرد دولت را توضیح می‌دهند».
رییس فراکسیون امید با اشاره به این‌که «نامزد اصلی اصلاح‌طلبان در انتخابات روحانی است و شورای عالی اصلاح طلبان رای به نامزدی نهایی روحانی داده است»، اضافه کرد محمد هاشمی و محسن رهامی «مستقل» وارد انتخابات شده‌اند. مساله‌ای که البته باعث «نگرانی» اصلاح‌طلبان از رای روحانی نمی‌شود، چرا که او «شرایط خوبی» دارد و اصلاح‌طلبان «امیدوارند با رای بالایی بازهم رییس جمهور شود.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »