رسانه‌هایی که نباید تبلیغات انتخاباتی کنند

زیتون– اداره کل مطبوعات و خبرگزاری‌های داخلی در اطلاعیه‌ای نام برخی رسانه‌هایی که حق تبلیغ را برای نامزدهای انتخابات ریاست‌جمهوری ندارند، معرفی کرد.
براساس ایناطلاعیه روزنامه ها و موسسه‌های اطلاعات،‌ ایران، خراسان، کیهان و همشهری، روزنامه‌های اصفهان زیبا، تهران تایمز، حمایت،‌ جام جم، شهرآرا، شهروند، فرهیختگان، قدس و هگمتانه و خبرگزاری‌های آنا، ایبنا، ایرنا، ایسنا،‌ ایکنا، ایمنا، برنا، پانا، تسنیم، حوزه، خانه ملّت، دانشجو، شبستان، فارس، مهر و میزان اجازه تبلیغات ندارند.
براساس ماده ۶۸ قانون انتخابات ریاست‌جمهوری، هرگونه تبلیغ برای نامزدهای انتخابات از «میز خطابه نماز جمعه و یا هر وسیله دیگری که جنبه رسمی و دولتی دارد و فعالیت کارمندان در ساعات اداری و همچنین استفاده از وسایل و سایر امکانات وزارتخانه‌ها و ادارات، شرکت‌های دولتی و مؤسسات وابسته به دولت و نهادها و موسساتی که از بودجه عمومی (‌به هر مقدار) استفاده می‌کنند و همچنین در اختیار گذاشتن وسایل و امکانات مزبور ممنوع» است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »