دادستان کل کشور: تماس صوتی تلگرام تا پس از انتخابات مسدود خواهد ماند

زیتون– محمدجعفر منتظری، دادستان کل کشور، خبر داد که امکان تماس صوتی تلگرام «دست‌کم تا پس از انتخابات» مسدود خواهد ماند.
دادستان کل کشور در برنامه‌ای تلویزیونی ضمن دفاع از فیلتر شدن تماس صوتی تلگرام، اضافه کرد که «تمام دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی» ایران، این امکان اپلیکیشن تلگرام را خلاف امنیت ملی می‌دانند.
به گزارش ایسنا، محمدجعفر منتظری گفت: «شبکه‌های خارجی از این فضا حداکثر استفاده را برای ضربه زدن به نظام به کار می‌بندند و از این روتصمیم گرفته شد که حداقل تا نکات امنیتی رعایت نشود، اجازه ندهیم به سلامت انتخاباتمان از این طریق خدشه وارد شود.»
دادستان کل کشور تاکید کرد که مسدودیت تماس صوتی تلگرام «تا زمانی که مسئولان امنیتی اعلام کنند که خطر امنیتی این سیستم برداشته شده است، وجود خواهد داشت.»
به گفته محمدجعفر منتظری، «دشمن از طریق فضای مجازی می‌خواهد انتخابات را زیر سئوال ببرد و مطالب کذب را منتشر می‌کند.»
امکان تماس‌های صوتی اپلیکیشن تلگرام تنها دو روز پس از فعال شدن در ایران مسدود شد. سخنگوی دولت و وزیر ارتباطات دولت یازدهم اعلام کردند که این امکان با دستور قضایی در روز ۲۷ فروردین مسدود شده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. ارتباط مردم با یکدیگر امنیت ملی را به خطر میاندازد !!
    اگر مردم بطور وسیع در نماز جمعه شرکت میکردند ، نماز جمعه هم تعطیل شده بود !!!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »