اعتراض اعضای شورای شهر به تبلیغات انتخاباتی شهردار تهران

زیتون– چهارده نفر از اعضای شورای شهر تهران در نامه‌ای به وزیر کشور، خواستار بررسی وضعیت مرخصی محمدباقر قالیباف شهردار تهران و معاونان او در جریان تبلیغات انتخابات ریاست‌جمهوری شدند.
آن‌ها علاوه بر درخواست رسیدگی به وضعیت قالیباف، از رحماین فضلی خواستند «به موضوع استعفا یا مرخصی معاونین و مدیران شهرداری تهران که به عنوان فعالان ستاد انتخاباتی شهردار تهران در حال خدمت هستند» رسیدگی شود.
احمد مسجدجامعی، رحمت‌الله حافظی، ولی‌الله شجاع‌پوریان، احمد حکیمی‌پور، محمد سالاری، مهدی تندگویان، محسن سرخو، اسماعیل دوستی، محمد حقانی، فاطمه دانشور، عبدالحسین مختاباد، هادی ساعی، غلامرضا انصاری و علی صابری این نامه را امضا کرده‌اند.
محمدحقانی، از امضاکنندگان این نامه، به ایلنا گفت: «زمانی که شهردار قصد دارد کارهای انتخاباتی انجام دهد باید از شورا اجازه بگیرد، اما آقای قالیباف نه در این مورد و نه در موارد دیگر هیچ وقت به حرف شورا احترام نگذاشته است». به گفته او «فعالیت معاونان و کارمندان شهرداری در ستاد قالیباف خلاف مقررات است و ما بارها در این زمینه تذکر داده‌ایم، اما فایده‌ای نداشته است». حقانی همچنین از قوه قضاییه درخواست کرد تا «به این مساله رسیدگی و تکلیف را مشخص کند«.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »