اعتراض روسای قوه مقننه و قضاییه به وعده های «خلاف واقع» انتخاباتی

زیتون– صادق لاریجانی، رییس قوه قضاییه، از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری خواست که از دادن «وعده‌های خلاف واقعیت و بی‌اساس» و همچنین «تخریب رقبا» خودداری کنند.
به گفته صادق لاریجانی «وعده‌های خلاف واقعیت به نوعی می‌تواند فرد را از عدالت ساقط کند.»
علی لاریجانی، رییس مجلس نیز امروز گفت: «پول پخش کردن بین مردم سیاست یک سیاستمدار صادق نیست و امروز که در ایام انتخاباتیم برخی از شعارها مطرح می شود که فلان مقدار پول بین مردم پخش می کنیم که این قطعا در شأن و کرامت مردم ما نیست و حرف ناصحیحی است،‌ بلکه باید فضا برای اشتغال و ورود جوانان به عرصه تولید و کار فراهم شود.»
به گزارش ایسنا، علی لاریجانی اضافه کرد: «آیا با این پول دادن کار و ثروت در کشور ایجاد می‌شود؟ آیا در گذشته این اقدام توانسته در تولید و اشتغال موثر باشد؟ در مقابل این سیاست صداقت و راستی یک سیاستمدار مطرح است که باید به مردم مشکلات را بگوید و به دنبال راهکار باشد وگرنه مردم صدقه نمی‌خواهند بلکه مردم و جوانان به دنبال فرصت کارآفرینی و تولید هستند.»
به گفته رییس مجلس «کرامت مردم بالاتر از پول دستی گرفتن است و باید راه تولید و اشتغال براساس تاکیدات رهبری پیش گرفته شود و شرایط کشور به نحوی تغییر پیدا کند که بتوان یک برنامه‌ریزی مطلوبی برای آینده داشت».
تا کنون بین نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، تنها محمدباقر قالیباف است که وعده پرداخت ماهانه ۲۵۰ هزارتومان به هر نفر بیکار در کشور داده است.

 

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. البته که ردیف کردن صندوق صدقات سر هر چهار راه و طول هر معبر نه تنها هیچ خدشه ای به کرامت مردم وارد نمیکند ، بلکه هموار کننده راه بهشت برای مومنین به نان و نوا رسیده است !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »