قائم‌مقام آستان قدس رضوی: دیدار رئیسی با نماینده پوتین به درخواست استانداری بود

زیتون– مرتضی بختیاری، قائم‌مقام آستان قدس رضوی، گفت دیدار ابراهیم ریسی با نماینده ویژه پوتین به درخواست استانداری خراسان رضوی و با موضوع آن سرمایه‌گذاری مشترک و تبادل دانش فنی انجام شده است.
وب‌سایت رجانیوز تصویر نامه مدیرکل دفتر استانداری خراسان رضوی را منتشر کرده که در آن با اشاره به «تقاضای نماینده ویژه ولادیمیر پوتین برای ملاقات با ابراهیم رئیسی»، خواسته شده که وقتی برای این موضوع اختصاص داده شود.
ابراهیم رئیسی، تولیت آستان قدس رضوی و نامزد انتخابات ریاست جمهوری، روز پنجشنبه ۳۱ فروردین، در دیدار با رییس‌جمهور تاتارستان و نماینده ویژه ولادیمیر پوتین در امور ادیان مذهبی، ابراز امیدواری کرده بود روابط دوستانه میان ایران و روسیه گسترش یابد.
این دیدار با توجه به نامزدی تولیت آستان قدس در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، واکنش های فراوانی را برانگیخت. از جمله اینکه برخی از نمایندگان مجلس شائبه دخالت روسیه در انتخابات ایران را، با توجه به نقش روسیه در آمریکا، طرح کرده بودند.
به گفته بختیاری تعامل آستان قدس با مقام‌های دیگر کشورها در ۳۹ سال گذشته سابقه داشته است.

 

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

  1. عجب روزگاری شــده…
    درانتخابات کشــور آمریکا مشخص شــده کسانی که بعــدا” میخواستنــد وزیـر شـونـد با نماینــدگان آقای پوتیــن و روسیــه ملاقات کرده است، ودرکشــور ما هــم مشخص شــده است که یکی از اندیداها با نماینـــده آقای پوتیــن ملاقات و گفتگــو داشتــه است…!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »