آیت‌الله خامنه‌ای: اینکه برخی می‌گویند وقتی ما آمدیم توانستیم سایه‌ی جنگ را از سر کشور رفع کنیم، درست نیست

زیتون– آیت‌الله علی خامنه‌ای، رهبر جمهوری اسلامی، امروز در یک سخنرانی گفت: «گاهی می‌شنویم و شنیده‌ایم در گذشته بعضی‌ها گفته‌اند که وقتی ما آمدیم مسئولیت پیدا کردیم توانستیم سایه‌ی جنگ را از سر کشور رفع کنیم»؛ به گفته رهبر ایران «نه، این حرف‌ها، حرف درستی نیست.»
به گفته رهبر ایران «آنچه که سایه‌ی جنگ را، سایه‌ی دشمن را در طول این سال‌های متمادی از سر کشور رفع کرده است حضور مردم بوده است.»
پس از توافق هسته‌ای میان ایران و گروه ۱+۵، حامیان حسن روحانی این توافق و لغو قطعنامه‌های شورای امنیت را موجب دور شدن خطر جنگ از ایران توصیف کرده بودند.
اما آیت‌الله خامنه‌ای امروز در سخنرانی خود به مناسبت روز کارگر گفت: «اینکه می‌بینید دشمن‌های وقیح و گردن گلفت در مقابل جمهوری اسلامی از هر عمل سختی اجتناب می‌کنند، به خاطر حضور مردم است؛ از مردم می‌ترسند. به معنای واقعی کلمه می‌ترسند.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

2 پاسخ

  1. هر دو درست می گویند، اما امان ازحب نفس و حب جاه و مقام!
    اپوزیسیون و پوزیسیون هم نمی شناسد! آخوند و کراواتی،عمامه ای و فکلی ندارد! تا دست از منیت و هوی نفس و …برنداریم، همین است.
    قم و کاشان هم مثل هم اند.

  2. فرمایش رهبری در مورد اینکه ترس از مردم سایه جنگ را رفع کرده است تعارف به مردم است ، اقتدار مقام معظم رهبری لرزه به تن دشمن می اندازد !

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »