اژه‌ای: شرکت آمیتیس طراوت کودک متعلق به وزیر آموزش و پرورش است

زیتون- غلامحسین محسنی اژه‌ای، معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه، امروز با اشاره به بحث ورود پوشاک از سوی دختر وزیر آموزش و پرورش، گفت شرکت «آمیتیس طراوت کودک» متعلق به وزیر آموزش و پرورش است، اما شرکتی که اقدام به واردات پوشاک کرده در حوزه «فنی و مهندسی» فعال است و «حق وارد کردن پوشاک نداشته است».

هفته گذشته خبر پیدا شدن «محموله قاجاق» در خانه وزیر آموزش و پرورش منتشر شد، اما چند روز بعد وزیر دادگستری اعلام کرد که آن محموله قاچاق نبوده و به شکل قانونی وارد کشور شده است.

اژه‌ای با اشاره به این‌که «شرکت آمیتیس طراوت کودک بر اساس اساسنامه این شرکت که در روزنامه رسمی درج شده، متعلق به وزیر آموزش و پرورش، فخرالدین احمدی دانش‌آشتیانی و خانواده او است که در سال ۹۳ به ثبت رسیده است»، گفت: «بر مبنای اساسنامه‌ای که ثبت داده است، اعلام شده که رئیس هیات مدیره آن، وزیر محترم آموزش و پرورش و مدیرعامل دختر ایشان است؛ در طول سال ۹۵ هم هیات مدیره ۳ تا ۴ جلسه داشته و همه صورت‌ جلسات نیز در تیر ماه، دی ماه و اسفند ماه با امضای آقای آشتیانی و دختر ایشان به عنوان رئیس هیات مدیره و مدیرعامل امضا شده است».

سخن‌گوی قوه قضاییه گفت: «شرکت آمیتیس طراوت کودک از کارت بازرگانی شرکت دیگری به نام شرکت تولیدی بازرگانی راتیم گستران طبرستان به آدرس فریدونکنار کالا را وارد کرده است.حوزه فعالیت شرکت راتیم گستران، فنی و مهندسی است و این شرکت به هیچ وجه نمی‌تواند دخالتی در واردات و صادرات پوشاک داشته باشد».

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

2 پاسخ

  1. این اژه ای که اینقدر مفصل در باره قاچاق لباس توضیحات می دهد، در باره ی قتل و حبس و تجاوز به حقوق شهروندان و دزدی مال مردم در اختلاس ها و ….. چرا تقریبا ساکت است؟

  2. این منسوبان و منصوبان ولایت هنوز درک نکرده اند که اقدام آنان به تخریب هرکس به نفع او ست و موجب گرایش بیشتر مردم به او میشود ؟!
    بیست سال تجربه برای درک این معنی کافی نیست ، از خاتمی تا هاشمی ؟!
    بیچاره ولی امر که ناچار دل به این غضنفرها خوش کرده است !!

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »