ممنوعیت از خروج زهرا نعمتی، رفع شد

زیتون- طیبه سیاوشی شاه‌عنایتی، نایب رییس فراکسیون زنان مجلس، خبر داد که مشکل خروج زهرا نعمتی (قهرمان ورزشی) از کشور برطرف شد.
سیاوشی گفت: «با رایزنی‌های صورت گرفته از سوی ریس کمیته‌ ملی پارالمپیک مشکل خروج این ورزشکار از کشور به طور ویژه حل شده و وی می‌تواند در تورنمنت بین‌المللی حضور پیدا کند.»
زهرا نعمتی پرچمدار بازی‌های المپیک ۲۰۱۶ ریو و قهرمان پارالمپیک ۲۰۱۶ ریو، به عنوان نماینده ایران ایران در جلسه به کنوانسیون حقوق افراد دارای معلولیت سازمان ملل متحد، در ژنو، نیز شرکت کرده بود.
همسر زهرا نعمتی از رییس فدراسیون جانبازان و معلولین درخواست کرده بود که این ورزشکار را به اردوهای ملی دعوت نکنند، زیرا اجازه خروج از کشور را به وی نخواهد داد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »