مهدی کروبی: به حسن روحانی رأی خواهم داد

زیتون- مهدی کروبی، یکی از رهبران در حصر «جنبش سبز»، اعلام کرد که با شناختی که از حسن روحانی دارد، به او رأی خواهد داد.
او در دیدار با اعضای خانواده‌اش تاکید کرد: «با روی کارآمدن آقای روحانی کشور در مسیر صحیح و روال عادی خود قرار گرفت اما گویا علی رغم فاجعه‌ی آن هشت سال عده‌ای هنوز نمی‌توانند بازگشت آرامش و مسیر تدریجی پیشرفت کشور را ببینند و می‌خواهند کشور را مجدداً به همان مسیر انحرافی بازگردانند.»
مهدی کروبی در ادامه به ذکر دلایلی برای اهمیت انتخابات پرداخته و گفته است که این انتخابات تقابل سختی ست میان «جمهوری اسلامی حقیقی و جمهوری اسلامی فرمایشی.»
به گفته مهدی کروبی «اگر می‌خواهیم جمهوریت نظام را حفظ کنیم باید در مقابل اندیشه‌ای که قائل به نقش مردم نیست بایستیم. حضور پرشمار مردم قطعاً مانع حاکمیت این اندیشه خواهد بود.»
به گزارش سحام نیوز این رهبر در حصر جنبش سبز همچنین اعلام کرد: “از مردم عزیز می‌خواهم در روز جمعه به پای صندوق‌ها رأی بروند و به نامزد مورد علاقه خود رأی دهند تا رکن جمهوریت نظام بیش از این آسیب نبیند. من با شناختی که از آقای دکتر حسن روحانی دارم، البته به ایشان رأی خواهم داد.»
پیش‌تر خانواده مهدی کروبی نیز با صدور بیانیه‌ای از حسن روحانی در انتخابات پیش رو حمایت کرده بودند.
خانواده مهدی کروبی در بیانیه خود نوشته بودند که «در آستانه انتخابی مهم و حساس قرار گرفته‌ایم، انتخابی که در شرایط پرتنش فعلی نقش کلیدی در مسیر کشور ایفا خواهد کرد. ما بر این باوریم که مشروعیت سیاسی تمامی ارکان نظام منوط به رأی و اراده مردم است.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »