زمزمه‌های انصراف قالیباف به نفع رییسی

زیتون– خبر انصراف محمدباقر قالیباف، شهردار تهران و نامزد انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم، از ساعات ابتدایی امروز توسط فعالین ستاد او منتشر شد.
پیش‌تر هم زمزمه‌های انصراف قالیباف به نفع ابراهیم رئیسی، به شرط پست معاون اولی منتشر شده بود. این شایعه با انتشار خبر برگزاری همایش انتخاباتی مشترک این دو در یکی از استان‌های غربی کشور قوت گرفت.
امروز محمد صالح جوکار، عضو شورای مرکزی جمنا، به دیده بان ایران گفت:«بنا به حساسیت موجود و شرایط خاصی که در کشور برقرار است، اعضای شورای مرکزی جبهه مردمی انقلاب تصمیم گرفته است که در جلسه امشب خود درباره انصراف و یا ماندن دو نامزد عضو این جبهه تصمیم گیری نماید.»
پیش از این محمدباقر قالیباف با رد شایعه خبر انصرافش اعلام کرده بود که قصد کناره گیری از رقابت انتخابات ریاست جمهوری را ندارد. همچنین ابراهیم رییسی هم پیش‌تر در پاسخ به سوال خبرنگاران در باره انصرافش به نفع شهردار تهران گفته بود: نیامده ام که انصراف بدهم.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

آقای خامنه‌ای! رهبر جمهوری اسلامی ایران که بیشتر علاقه دارید خودتان را رهبر «انقلاب» بدانید، شما در تاریخ ۱۴ یا ۱۵ خرداد ۶۸ در مجلس خبرگان رهبری در اظهاراتی در اوج فروتنی فرمودید:««باید خون گریست

ادامه »

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در

ادامه »