نکته‌ای در پیام میر مظلوم از حصر

علیرضا کفایی

در پیام و اشاره مهندس میرحسین موسوی برای شرکت در انتخابات و رای به دکتر روحانی نکته مهمی وجود دارد، میر مظلوم از حصر و در حالی که منبع دریافت خبر و تحلیل وی فقط رسانه میلی صدا و سیما است، ضمن تحلیل شرایط جاری و جریانات سیاسی کشور می گوید: تبلیغات صداوسیما مسجل کرد که باید به آقای روحانی رای داد.

۱- از حصر و در حالی که محدودیتهای فراوانی برای وی ایجاد کرده اند و حتماً از نظر روحی و با اخبار کذب سعی کرده اند انحرافی در اندیشه و خللی در اراده مهندس موسوی ایجاد کنند، میر در بند همچنان بر راه و عقیده خود استوار مانده است و به درستی در میان انبوه خبرها و تحلیلهای یکطرفه و فشارهای روانی، تاکید دارد که صدا و سیما قابل اعتماد نیست و با ظرافت می گوید که تبلیغات صدا و سیما دروغ می گوید.

۲- آن را که در ۸۸ بر کرسی نشاندند و برایش داستانها ساختند و تاج سرش کردند، قهر کرد و مغضوب شد و جز تباهی به بار نیاورد و رد صلاحیت شد و امروز هم با نظام قهر است و تلاشی نمی کند که مردم به حضور در انتخابات ترغیب شوند و به نوعی او و اطرافیانش می خواهند حضور مردمی در این انتخابات کم رنگ باشد و از آن سو آن را که در بند و حصر کردند، نظام و انقلاب را عزیزتر از جان می داند و سفارش به شرکت در انتخابات می کند.

۳- میر در حصر با همه محدودیتهای رسانه ای و در میان تبلیغات وسیع رقیبان، همچنان همراه مردم است و سفارش می کند که به دکتر روحانی رای داده شود.
۴- دور اندیشی و دلسوزی میرحسین با این پیام کاملاً آشکار است و اشارات وی که تبلیغات صدا و سیما مسجل مرد که باید به آقای روحانی رای داد یعنی اینکه هنوز این صندوق بوق و تصویر دروغ و فریب و بی اخلاقی را ترویج می کند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »