حزب موتلفه از رییسی حمایت کرد؛ میرسلیم انصراف نداد

زیتون– حزب موتلفه با انتشار بیانیه‌ای از ابراهیم رئیسی حمایت کرد و از مصطفی میرسلیم خواست که از رقابت‌ها کناره‌گیری کند.
مصطفی میرسلیم، نامزد حزب موتلفه در انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم تا آخرین ساعاتی که قانونا حق تبلیغات انتخاباتی داشت، بر عدم انصرافش از رقابت‌های انتخاباتی تاکید کرده بود.
او در اکانت توییترش نیز اخبار مبنی بر انصرافش را تکذیب کرد و نوشت «این جانب #انصراف نداده‌ام و کلیه بیانیه های مبنی بر انصراف را #تکذیب می کنم.
از همه علاقه مندان و دوستان دعوت می کنم بدون توجه به این شایعات که حتی به نام #حزب صادر می شود اعتنا نکنند و پای صندوقهای رأی حاضر شوند.

با این حال حزب موتلفه اسلامی با صدور بیانیه‌ای با انصراف مصطفی میرسلیم و حمایت او از ابراهیم رئیسی خبر داد.
در این بیانیه آمده است که حزب موتلفه اسلامی بنابر تکلیف شرعی‌اش مصطفی میرسلیم» را به عنوان نامزد اصلح ریاست جمهوری معرفی کرد.
حزب موتلفه در ادامه تاکید کرده اما اکنون که «ارزشگرایان نظر دارند که وحدت جبهه متحد ملت با معرفی نامزد واحد، بیشتر جلوه نماید»؛ حزب موتلفه اسلامی با انصراف از نامزدی ایشان از ابراهیم رئیسی، حمایت می‌کند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »