دبیر شورای نگهبان به حسن روحانی تبریک گفت

زیتون– مجلس خبرگان رهبری به مناسبت حضور مردم در انتخابات ۹۶ بیانیه‌ای صادر کرد.
در این بیانیه که با امضای دبیر شورای نگهبان، احمد جنتی منتشر شده، آمده است: «مجلس خبرگان رهبری، ضمن سپاس و قدردانی از حضور حماسی مردم و تقدیر و تشکر از مجریان و ناظران‏ برگزاری این انتخابات برای رییس جمهوری منتخب، آرزوی توفیق دارد.»
در این بیانیه همچنین تاکید شده که اعضای شورای نگهبان از حسن روحانی به عنوان «منتخب مردم» می‏خواهد تا در چارچوب «قانون ‏اساسی» و «منویات مقام معظم رهبری» و «پاسداشت خون شهیدان انقلاب اسلامی» گام بردارد و «تحت تأثیر جریانهای سیاسی قرار نگیرد.»
صدور این بیانیه به معنای تأیید نتیجه انتخابات ریاست جمهوری دوازدهم نیست، اما می‌تواند نقطه پایانی باشد برای تلاش‌های هواداران و خبرسازان ستاد ابراهیم رئیسی.
طی دو روز گذشته، خصوصاً پس از شکایت ابراهیم رئیسی به شورای نگهبان اخباری مبنی بر تلاش‌هایی برای ابطال برخی صندوق‌های رأی و کشاندن انتخابات به مرحله دوم منشر شده بود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »