بازشماری ۱۵ صندوق تهران به تقاضای « لیست خدمت»

زیتون– فرهاد تجری، سخنگوی هیئت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا، از بازشماری ۱۵ صندوق تهران با حضور نماینده لیست خدمت خبر داد و گفت که در برخی از این صندوق‌ها نه تنها آرای لیست خدمت صفر بود بلکه آرای لیست امید هم صفر بود.

به گفته او پانزده صندوق تهران با حضور نماینده لیست خدمت مورد بازشماری قرار گرفت و در هیچ کدام عددی به آرای کاندیداها اضافه نشد.
او همچنین افزود: «ما همچنین در ۵۰۰ صندوق ۵۰ نفر اول شهر تهران را بین لیست وزارت کشور با هیأت نظارت مطابقت دادیم که یک مورد تخلف هم در آن ندیدیم.»

اعضای لیست «خدمت»، لیست اصولگرایان به سر لیستی مهدی چمران، در انتخابات شورای شهر تهران است به وضعیت شمارش آرای انتخابات شورا انتقاد کرده و مدعی هستند تخلفاتی در این زمینه رخ داده است.

اعضای لیست خدمت از علی لاریجانی، رییس مجلس درخواست کرده بودند که بخشی از آرا باز شماری شود. علی لاریجانی نیز از هیات نظارت برانتخابات شوراها درخواست کرد بخشی از ارا بازشماری شود.

همزمان با انتشار این خبر ۵۲ نماینده مجلس که خبرگزاری فارس اسامی آنها را منتشر نکرده است در نامه‌ای ادعاهای تازه‌ای درباره تخلف مطرح کرده‌اند.
در این نامه آمده است: «متأسفانه افرادی که سابقه فساد اخلاقی، مالی و شرب خمر و یا مشکلات شدید امنیتی داشته و کتباً مورد رد وزارت اطلاعات و سایر مراجع قانونی و امنیتی بوده‌اند، توسط هیأت مرکزی نظارت بر انتخابات شوراها مورد تأیید قرار گرفتند.»

همچنین امروز محمد حسین فرهنگی نماینده اصولگرای تبریز در نطقی گفت: «نظارت بر انتخابات شوراهای شهر و روستا بر عهده شورای نگهبان باشد.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »