نماینده مجلس از رهبری خواست حصر را بشکند

زیتون- شهاب الدین بی‌مقدار، عضو فراکسیون امید مجلس، امروز در نطق میان دستور خواستار «رفع حصر» شد.

او  در نطق میان دستور امروز مجلس با تاکید بر اینکه «مردم در شعارها خواستار رفع حصر از یاران قدیمی انقلاب و امام بودند»، ادامه داد: «من به عنوان نماینده‌ای از خطه آذربایجان این درخواست را از مقام معظم رهبری دارم و همچنین خواستار رفع ممنوع‌التصویری از آقای خاتمی هستم و این اطمینان را می‌دهم که مردم آذربایجان همواره پشتیبان رهبری بوده‌اند و کوتاهی در راه حفظ دستاوردهای انقلاب نخواهند کرد.»

امروز غلامرضا تاجگردون، رییس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس، نیز گفته بود که «مسائلی همچون رفع ممنوع‌التصویری خاتمی یا رفع حصر نیازمند مذاکره و بحث است. آن‌چه مسلم است این مشکل سخت‌تر از برجام نیست.»

به گفته تاجگردون، وقتی رهبری موضوع مذاکرات و برجام را پذیرفته‌ و برای حل این مشکل کمک کرد، حتما برای رفع این مشکلات داخلی هم کمک می‌کند.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »