اطلاعیه وزارت کشور درخصوص وقایع تروریستی امروز

زیتون– وزارت کشور ایران درپی بروز ۲ واقعه تروریستی صبح امروز بیانیه‌ای صادر کرد.
بر اساس این بیانیه تیم تروریستی اول متشکل از دو نفر حوالی ساعت ۱۰:۳۰ امروز وارد محوطه آرامگاه آیت‌الله خمینی شده و نفر اول با انفجار انتحاری و نفر دوم پس از تیراندازی کور در درگیری با مأموران به کشته شد.
در ادامه این بیانیه آمده است که تیم تروریستی دوم متشکل از چهار نفر همزمان با عملیات تیم اول سعی کرد وارد ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی شود که پس از واکنش مأموران؛ یک نفراز آنان در انفجار انتحاری و سه نفر دیگر پس از تیراندازی های کور و تلاش برای حضور در طبقات فوقانی ساختمان اداری مجلس شورای اسلامی، در درگیری با ماموران کشته شدند.
وزارت کشور ایران تایید کرد که در مجموع بر اساس گزارش های دریافتی در دو واقعه روز جاری، تعداد ۱۲ نفر از همو طنان شهید و ۴۲ نفر نیز مجروح می شوند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »