سردار نجات: سپاه هم از تروریست‌ها و هم دستوردهنگان به آنها انتقام می‌گیرد

زیتون– محمدحسین نجات٬ جانشین سازمان اطلاعات سپاه٬ به عنوان اولین مقام عالی که در مورد حادثه تروریستی صبح امروز تهران اظهار نظر می‌کرد٬  گفت که آمریکایی‌ها و رژیم سعودی برای انجام اقدام تروریستی در تهران دستور داده بودند. او تاکید کرد که سپاه پاسداران هم از تروریست‌ها و هم از دستوردهندگان به آنها انتقام خواهد گرفت.

به گفته محمدحسین نجات ۳نفر تروریست که میانگین سن آنها بین ۲۰ تا ۲۵ سال بود، صبح امروز حدود ساعت ۱۰ و ۱۵ دقیقه در پوشش اینکه می‌خواهند با نمایندگان مردم ملاقات کنند، به درب مراجعات مردمی ساختمان مجلس شورای اسلامی مراجعه کردند. 

او در ادامه توضیح داد: «از آنجا که این افراد بسته‌ای همراه خود داشتند، محافظ درب ورودی به آنها مشکوک شده و موقعی که می‌خواست آنها را بازرسی کند، این افراد با محافظ درگیر می‌شوند و او را به شهادت می‌رسانند.»

جانشین سازمان اطلاعات سپاه افزود: «تروریستها سپس بلافاصله وارد سالن مربوط به مراجعات مردمی می‌شوند و مردم را به رگبار می‌بندند که متأسفانه تعدادی از هموطنان بیگناه ما در این محل مراجعات مردمی به شهادت می‌رسند.»

به گفته او با اطلاع به یگان عملیات ویژه حفاظت سپاه، بلافاصله این یگان وارد شده و با کمک و پشتیبانی نیروی انتظامی، ظرف حدود یک ساعت این تروریست‌ها را که مجبور شده بودند در یکی از این طبقات مخفی شوند، به محاصره درمی‌آورند که در مواجهه با یگان ویژه هر ۳ تروریست کشته می‌شوند.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه تاکید کرد که تقریبا همزمان با این عملیات تروریستی، دو نفر تروریست دیگر نیز در آرامگاه آیت‌الله خمینی اقدام به عملیات کرده و وارد کفشداری شدند و و یک نفر را به قتل رساندند. سپس نیروهای انتظامی آنها را تعقیب کرده و با آنها درگیر شدند که طی آن، یکی از تروریست‌ها اقدام به انفجار انتحاری کرده و دیگری هم به دست مأموران کشته می‌شوند که در اثر انجام انفجار انتحاری نیز چند نفر از مردم و زوار حرم زخمی می‌شوند.

جانشین سازمان اطلاعات سپاه تاکید کرد که این دو اقدام یک هفته بعد از جلسه مشترک آمریکا با سران یکی از دول مرتجع منطقه صورت گرفت که هم آمریکا و هم این دولت طبق اسناد، به وجود آورنده داعش هستند. او از این موضوع نتیجه گرفت که یعنی هم آمریکا و هم رژیم سعودی به مزدوران خود دستور داده بودند که دست به این کار بزنند و آنها هم آمدند و علی‌رغم اینکه تعدادی از مردم و پاسداران ما را به شهادت رساندند، اما نتوانستند به هدف خود برسند.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »