دستگیری بیش از ۶۲ «داعشی» در کشور طی سه روز

زیتون– از روز چهارشنبه و بعد از عملیات تروریستی در آرامگاه آیت‌الله خمینی و مجلس تا کنون بیش از ۶۲ نفر به ظن ارتباط با داعش و یا عضویت در گروه دولت اسلامی در ایران بازداشت شده‌اند.
صبح امروز سردار حسین اشتری فرمانده نیروی انتظامی از دستگیری اعضای یک تیم تروریستی در اطراف تهران خبر داد؛ همچنین احمد فاضلیان رئیس کل دادگستری البرز از دستگیری ۷ نفر از عوامل پشتیبانی حوادث تروریستی تهران در فردیس خبر داد.
شب گذشته نیز مأموران پلیس امنیت استان البرز یکی از عناصر مرتبط با گروهک‌ تروریستی تکفیری داعش را در کیان‌مهر کرج دستگیر کردند.
همچنین روز پنج شنبه خبرگزاری‌ها اعلام کردند که نیروی انتظامی ۷ نفر از افراد مرتبط با گروه داعش را در شهرستان لارستان دستگیر کرده‌اند و یک متهم مرتبط با حوادث تروریستی تهران نیز در بندر ماهشهر دستگیر شده که تابعیت غیرایرانی دارد.
وزارت اطلاعات نیز بیانیه‌ای صادر کرد که بر اساس آن ۴۱ نفر از «عناصر گروهک وهابی داعش» را طی سه روز گذشته بازداشت کرده است.
حوادث تروریستی روز چهارشنبه به کشته شدن ۱۷ نفر و مجروح شدن ۴۸ نفر منجر شد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در بازار کالا و خدمات هم جهش پیدا می‌کند؟ چنین پدیده‌ای ناشی

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری

ادامه »