رییس قوه قضاییه: کسانی که به دشمن چراغ سبز نشان می‌دهند مفسد فی‌الارض هستند

زیتون- صادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضاییه ایران، امروز اعلام کرد کسانی که «در داخل کشور به دشمن چراغ سبز نشان می‌دهند» را «محارب و مفسد فی‌الارض» هستند.
رکس تیلرسون٬ وزیر امورز خارجه آمریکا٬ گفته بود که سیاست ایالات متحده پشتیبانی از عناصری در داخل ایران است که به تغییر مسالمت‌آمیز این حکومت منجر شود.
لاریجانی همچنین سخنان وزیر امور خارجه را «مداخله‌جویانه» توصیف کرد و گفت که «نیروهای امنیتی، وزارت اطلاعات و سپاه» باید توجه داشته باشند که «چه کسانی از داخل به دشمن چراغ سبز نشان می‌دهند.»
لاریجانی تاکید کرد کسانی که با دشمن همکاری می‌کنند برخی محاربند و برخی مفسد فی‌الارضند و خواستار آن شد که «اقدامات آن‌ها به دقت مورد توجه قرار گیرد.»
رییس قوه قضاییه ضمن تاکید بر «لزوم پاسخ قاطع به اظهارات مداخله‌جویانه، غیردیپلماتیک و خارج از عرف وزیر خارجه‌ آمریکا»، تصریح کرد: «این دشمنی‌ها، سابقه‌ای طولانی دارد» و گفت: «دشمنی‌های آمریکا، جلوه‌های متعددی دارد و روز به روز تشدید می‌شود.»
به گفته صادق آملی لاریجانی، «قوه قضاییه نیز بدون هیچ گونه هراسی از هیاهو‌ها و تبلیغات مدعیان حقوق بشر با افرادی که به دشمن چراغ سبز نشان می‌دهند برخورد خواهد کرد.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری خوابیده است. دخترِ هشت ماهه‌ی لچک به سر،…چشمانِ موربِ زیبایی دارد؛ موهایی لخت و پوستی

ادامه »

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری اسلامی بیش از هر

ادامه »

تنها یک روز پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه، اسماعیل هنیه،

ادامه »