راه اندازی سامانه جدید موشکی

زیتون– وزارت دفاع ایران امروز از افتتاح خط تولید انبوه و تحویل‌دهی یک موشک پدافند هوایی برد بلند جدید با عنوان «صیاد ۳» خبر داد.
حسین دهقان وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، در مراسم افتتاح این خط تولید، برد عملیاتی سامانه موشکی جدید را حدود ۱۲۰ کیلومتر و ارتفاع پروازی آن را ۲۷ کیلومتر عنوان کرد که برای «مقابله با تهدیدات هوایی» در برد متوسط و بلند طراحی شده است.
ایرنا خبر داد که وزیر دفاع ایران همچنین تأکید کرده است موشک صیاد ۳ از قابلیت درگیری با انواع مختلف تهدیدات مانند هواپیماهای جنگنده رادارگریز، هواپیماهای بدون سرنشین، موشک‌های کروز، بالگردها و انواع مختلف پرنده‌های مدرن دارای مانور، سرعت و ارتفاع بالا برخوردار است.
به گفته سردار دهقان این موشک دارای هدایت ترکیبی و مجهز به جستجوگرهای پیشرفته فعال، نیمه‌فعال و همچنین مادون قرمز است. او افزود که سامانه موشکی صیاد ۳ از قابلیت‌های پیشرفته مقابله با انواع جنگ الکترونیک هم برخوردار است.
این سامانه یک هفته بعد از اعمال تحریم‌های جدید موشکی آمریکا علیه ایران راه اندازی شده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »