دیدار اعضای فراکسیون امید با محمد خاتمی

زیتون– تعدادی از اعضای فراکسیون امید مجلس امروز به دیدار رییس جمهوری اصلاحات، محمد خاتمی رفتند.
محمدرضا تابش، نایب رییس فراکسیون امید در گفت‌وگو با ایسنا از توصیه سید محمد خاتمی برای استمرار حمایت از روحانی در راستای تحقق شعارها و عمل به وعده ها خبر داد.
به گفته او دیدار با محمد خاتمی در راستای ملاقات‌های کمیته ارزیابی و تعامل فراکسیون امید با مسئولان و شخصیت‌های کشوری صورت گرفته است.
تابش همچنین افزود که در این جلسه اعضای فراکسیون نقطه نظرات خود را در خصوص جریان اصلاح طلبی، انتخابات ۲۹ اردیبهشت، خواست‌ها و مطالبات مردم و چینش کابینه مطرح کردند.
این نماینده مجلس تاکید کرد همانطور که در انتخابات اصلاح طلبان و شورای سیاستگذاری و آقای خاتمی از آقای روحانی حمایت کردند در این دیدار هم توصیه ایشان استمرار حمایت از دولت در راستای تحقق شعارها، عمل به وعده ها، خواستها و مطالبات عامه مردم بود.
تابش درباره انتشار اخباری مبنی بر گلایه از چینش کابینه نیز گفت: «چنین صحبتی از سوی آقای خاتمی مطرح نشده بود و این خبرسازی ساخته و پرداخته ذهن افرادی بود که نمی خواهند وفاق و اجماع بین اصلاح طلبان و اعتدالگرایان وجود داشته باشد.»
الیاس حضرتی٬‌دیگر نماینده مردم تهران در مجلس نیز در این رابطه در حساب کاربری توییترش نوشت که این دیدار به منظور پیگری مطالبه «کابینه ۲۴ میلیونی» صورت گرفته است.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »