هشدار فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد

در محضر خدا و مقابل مردم انذار می‌دهیم٬ حجت بر همه تمام است

هشدار فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد

زیتون– فرزند میرحسین موسوی و زهرا رهنورد، ‌رهبران در حصر جنبش سبز «نگرانی بسیار جدی و عمیق» خود و خواهرانش را درباره سلامت پدر و مادر با هشداری درباره شرایط و مسائلی که شاهد آن هستند را اعلام کرد.
به گفته او «همان نگرانی‌هایی که خانواده آقای کروبی در نامه هفته اخیر به آن اشاره کامل و عالی‌ای کردند. هشداری به متخصصین، پزشکان و اهل فضل و علم که متعهدند. تا این مسائل را بشنوند. به سیاسیون که مسئولیت عواقب حصر را به هم پاس می‌دهند یا در گیرودار کارهای سیاسی این روزها فراموش می‌کنند. همه اینها را در محضر خدا و در مقابل مردم می‌گوییم.»
فرزند میرحسین موسوی و زهرا رهنورد تاکید کرد: «آقای کروبی و والدین ما انتظاری از احدی ندارند و اصولاً اگر جز این بود وارد این راه دشوار که به پیچ‌وخم آن خوب آشنایی داشتند نمی‌شدند و یا در آن دوام نمی‌آوردند. آنها منتظر هیچ‌کس نیستند اما حجت بر همه تمام باشد.»
یکی از فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد در گفت‌وگو با وب‌سایت کلمه ضمن اشاره به ملاقات روز گذشته با والدینش توضیح داد: «باید بگویم حال هردوی آنها ما را نگران کرده و می‌کند. روندی که هرروز بدتر شده است. اینها اراده‌ای برای حل مسئله حصر با مرگ تدریجی محصورین می‌تواند باشد.»
او در مورد شرایط جسمی میرحسین موسوی توضیح داد: «در مورد پدر عملاً تغییری ایجاد نشده است. سرگیجه‌ها و مسائل دیگر همچنان باقی است که متأسفانه موجب بروز اتفاق و بدحالی بسیار شدید ناگهانی نیمه‌شبی در طول همین هفته پشت آن درهای قفل زده شده و متأسفانه همچنان به حال خود رهاشده است. و چون ارتباطی نیست خب بالطبع ما از آن بی‌خبر ماندیم و در همین ملاقات متوجه آن شدیم.»
به گفته این فرزند دو رهبر در حصر جنبش سبز، زهرا رهنورد نیز با درد شدید کمر بسیار بدحال بود و به‌سختی می‌نشست و یا راه می‌رفت.
او ادامه داد: «ملاقات ما در طبقه بالای ساختمان مجاور خانه‌ زندان انجام می‌شود نه خود خانه. مادر به‌سختی از پله‌ها بالا می‌آمد. موقعی هم که به خانه رفت، آن‌هم با دشواری از تنها یک پله‌ جلوی در بالا رفت. ما این صحنه‌ها را می‌بینیم و باید تا هفته بعد با هزار فکر و نگرانی صبر کنیم چون راهی برای کسب خبر نیست.»
خانوم موسوی در مورد مراقبت‌های پزشکی صورت گرفته نیز توضیح داد: «در کل دوباره فقط پزشک حصر برای ویزیت آنها رفته است. آزمایش که گرفته‌شده نتایج آن نیامده است! و وعده داده‌شده که پزشک متخصص خواهد رفت. حالا کی؟ خدا می‌داند. پزشک متخصص برای یک بیماری نگران‌کننده چندین ماه باید طول بکشد که برود؟ آن‌هم معلوم نیست. آیا با یک ویزیت سطحی بدون روش‌های تشخیصی و استفاده از وسایل تشخیصی قوی و مرتبط که تنها در مراکز درمانی هست و قابل‌انتقال به مکان حصر نیست، تشخیص ممکن است؟ آن را هم نمی‌دانیم. آیا برای بررسی سلامتی افراد بررسی مثلاً فقط یک سیستم خون‌رسانی کافیست؟ و بیماری با علائم چنین دستگاه‌های دیگر ندارد؟»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

یک پاسخ

دیدگاه‌ها بسته‌اند.

هشدار فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »