تشکر فاطمه کروبی از همدلی مردم

زیتون– فاطمه کروبی، همسر مهدی کروبی، که این روزها در بیمارستان کنار همسر در حصرش به سر می‌برد با انتقاد از سختگیری‌ها و عدم پذیرفتن مسئولیت حصر از سوی نهادهای قانونی گفت: «کجاست گوش شنوا؟! چه کنم با تصمیمات سلیقه‌ای ماموران امنیتی که در کنارمان به سر می‌برند و روز به روز شاهد از دست دادن سلامت آقای کروبی، آن معتمد امام، بوده و هستم؟»
همسر این رهبر در حصر جنبش سبز به عیادت‌کنندگان مهدی کروبی که موفق به دیدار با وی نمی‌شوند، گفت: «انقلاب اسلامی به برکت خون شهدا و فداکاری کم نظیر فرزندان کشور در هشت سال جنگ تحمیلی، نوید روزهای روشنی را داشت و هدف انقلاب عدالت، اتحاد و همدلی بود، اما امروز متاسفانه یاران صدیقین امام آقایان کروبی و موسوی و خانم رهنورد دو هزار و سیصد روز در حصر ناعادلانه بلکه ظالمانه که شرعا هم مذموم است، از حقوق شهروندی محروم اند.»
قفل تلاش برای ملاقات با مهدی کروبی با حضور فخرالسادات محتشمی‌پور، بهاره هدایت، مصطفی تاجزاده و امین احمدیان در بیمارستان رجایی شهر شکست. هرچند آنها موفق به ملاقات با مهدی کروبی نشدند، اما پس از آن تعدادی از نمایندگان مجلس، فعالین دانشجویی، منتخبین شورای شهر پنجم و فرزندان میرحسین موسوی و زهرا رهنورد برای ملاقات با مهدی کروبی تلاش کردند، هرچند ناموفق.
به گزارش سحام‌نیوز، وب‌سایت نزدیک به مهدی کروبی، فاطمه کروبی در جمع ملاقات کنندگان همسرش ادامه داد: «هر چه می‌گذرد، هیچ تغییری در وضعیت ایجاد نشده و یک سری سخت گیری‌ها نیز بیشتر شده است. جالب است که قوه قضاییه می گوید حصر به دستور شورای عالی امنیت صورت گرفته و آقای رییس جمهور که خودشان عهده دار ریاست شورای عالی امنیت را دارند نیز می‌گوید: چنین مصوبه ای نداریم. پناه بر خدا.»
فاطمه کروبی با تشکر از دلگرمی مردم در این روزها، گفت: «اما از ملت غیور و فهیم و آگاه و شخصیت های آزادی خواه که به دور از حب و بغض ها از وضعیت نگران کننده عزیزان دربند نگران اند و می گویند و می نویسند اما کجاست گوش شنوا؟»
او افزود: «من چه کنم با تصمیمات سلیقهای ماموران امنیتی که در کنارمان به سر می‌برند و روز به روز شاهد از دست دادن سلامت آقای کروبی، آن معتمد امام، بوده و هستم.»
به گفته فاطمه کروبی حال با توجه به وضعیت جسمی و سنی مهدی کروبی که در طول دو هفته و اندی دو انژیوگرافی انجام داده و دچار مشکل قلبی گردیده است، لحظه به لحظه بر نگرانی‌هاافزوده می شود.

مهدی کروبی روز یکشنبه هشتم مرداد دوباره به دلیل پایین بودن ضربان قلبش در بخش مراقبت های ویژه یکی از بیمارستان های تهران بستری شده بود.
وی هفته گذشته نیز به دلیل پایین بودن ضربان قلب در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری و عمل «ای. پی.اس» قلب برای او انجام شد. این رهبر در حصر جنبش سبز پس از آن به محلی که در آن در حصر خانگی به سر می برد، بازگردانده شد.
به دنبال آن، خانوادهٔ مهدی کروبی در نامه‌ای سرگشاده خبر دادند که روند درمان او «نیمه‌کاره» رها شده و وی روز جمعه ششم مرداد ماه مجدداً با عارضه قلبی مواجه شده است.
خانواده مهدی کروبی همچنین در بیانیه دیگری در روز شنبه هفتم مرداد از «تلاش نماینده وزارت اطلاعات در مختل کردن عامدانه روند درمانى» و «مانع‌شدن از پیگیری امور درمانی محصورین» ​انتقاد کردند.
در این بیانیه، دولت حسن روحانی و وزارت اطلاعات، در کنار آن‌چه «شخص حاکم» و «سیستم فشل قضایی» نامیده شد، «مسئول جان» محصورین توصیف شدند.
خانواده مهدی کروبی گفتند نماینده وزارت اطلاعات از آغاز فعالیت خود، دست به ایجاد «موانع متعدد برای محصورین و آزار و اذیت دو خانواده کروبی و موسوی» زده‌است.
بر اساس این بیانیه، نماینده وزارت‌ اطلاعات «ماموریت» و «رسالت تعریف‌شده‌ای» برای «مختل کردن روند درمان، مانع‌شدن از پیگیری امور درمانی محصورین» و «ستاندن تدرجی جان کروبی و موسوی» دارد.
تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری اسلامی بیش از هر زمان دیگری تضعیف شده است. اعتراض‌های پی در پی اقشار مختلف

ادامه »

تنها یک روز پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه، اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس

ادامه »

آقای خامنه‌ای! رهبر جمهوری اسلامی ایران که بیشتر علاقه دارید خودتان را رهبر «انقلاب» بدانید، شما در تاریخ ۱۴ یا

ادامه »