عمل قلب مهدی کروبی موفقیت‌آمیز بود

زیتون– محمدحسین کروبی، فرزند مهدی کروبی، خبر از عمل جراحی موفقیت‌آمیز قلب پدرش داد.
به گفته او در قلب این رهبر در حصر جنبش سبز، باتری (پیس میکر) کار گذاشته شده‌است، چرا که با عمل «ای.پی.اس» قبلی نتوانستند ضربان قلب او را تنظیم کنند.
محمدحسین کروبی به وب‌سایت جماران گفت: «با دستگاهی که امروز گذاشتند ان‌شاءالله مشکل قلب ایشان حل شود. اما پزشکان در مورد مرخص شدن پدرم از بیمارستان هنوز چیزی نگفته‌اند.»
فرزند مهدی کروبی در این رابطه توضیح داد که بعد از آنژیوگرافی و پیاده کردن نوار دستگاه هولتری که ضربان قلب او را ضبط می‌کرد متوجه شدند که شب‌ها ضربان قلب او پایین می‌آید؛ به همین دلیل امروز ظهر برای قلبش باتری گذاشتند تا بتوانند ضربان قلب را به ۶۰ برسانند.
او در مورد آخرین وضعیت مهدی کروبی گفت: «پدرم در حال حاضر به هوش آمده و در هوشیاری کامل است و با دستگاهی که امروز گذاشتند ان‌شاءالله مشکل قلب ایشان حل شود. اما پزشکان در مورد مرخص شدن پدرم از بیمارستان هنوز چیزی نگفته‌اند.»
مهدی کروبی روز یکشنبه هشتم مرداد به دلیل پایین بودن ضربان قلبش در بخش مراقبت‌های ویژه یکی از بیمارستان‌های تهران بستری شده بود.
کروبی هفته گذشته نیز به دلیل پایین بودن ضربان قلب در یکی از بیمارستان‌های تهران بستری و عمل «ای.پی.اس» قلب برای وی انجام شد. این رهبر در حصر جنبش سبز پس از آن به محلی که در آن در حصر خانگی به سر می برد، بازگردانده شد.
به دنبال آن، خانوادهٔ مهدی کروبی در نامه‌ای سرگشاده خبر دادند که روند درمان او «نیمه‌کاره» رها شده و وی روز جمعه ششم مرداد ماه مجدداً با عارضه قلبی مواجه شده است.
خانواده مهدی کروبی همچنین در بیانیه دیگری در روز شنبه هفتم مرداد از «تلاش نماینده وزارت اطلاعات در مختل کردن عامدانه روند درمانى» و «مانع‌شدن از پیگیری امور درمانی محصورین» انتقاد کردند.
در این بیانیه، دولت حسن روحانی و وزارت اطلاعات، در کنار آن‌چه «شخص حاکم» و «سیستم فشل قضایی» نامیده شد، «مسئول جان» محصورین توصیف شدند.
خانواده مهدی کروبی گفتند نماینده وزارت اطلاعات از آغاز فعالیت خود، دست به ایجاد «موانع متعدد برای محصورین و آزار و اذیت دو خانواده کروبی و موسوی» زده‌است.
بر اساس این بیانیه، نماینده وزارت‌ اطلاعات «ماموریت» و «رسالت تعریف‌شده‌ای» برای «مختل کردن روند درمان، مانع‌شدن از پیگیری امور درمانی محصورین» و «ستاندن تدرجی جان کروبی و موسوی» دارد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »