انتصاب سه زن به معاونت دولت یازدهم

زیتون– حسن روحانی امروز سه زن را به عنوان معاونین خود برگزید.
معصومه ابتکار و شهین‌دخت مولاوردی که در دولت یازدهم نیز معاون رییس جمهوری بودند، امروز به ترتیب به عنوان معاون امور زنان و دستیار رییس جمهوری در امور حقوق شهروندی برگزیده شدند.
بیشتر بخوانید:نشانه‌های گردش به راست روحانی
شهین‌دخت مولاوردی، معاونت امور زنان دولت پیشین، توانسته بود تا حدی رضایت فعالین اجتماعی، خصوصا فعالین حقوق زنان را جلب کند. خبر حذف او از کابینه، نارضایتی فراروانی را برانگیخت. اما در نهایت رییس جمهوری دوازدهم به اعتراضات مردم وقعی ننهاد و مولاوردی را به عنوان دستیار رییس جمهوری در حقوق شهروندی منصوب کرد.
معصومه ابتکار، معاون محیط زیست محمد خاتمی و دولت اول حسن روحانی نیز امروز در حکمی جداگانه به عنوان معاون امور زنان منصوب شد. او که از جمله معدود مختصصان حوزه محیط زیست ایران است، سابقه تحصیل و کار طولانی در این حوزه را نیز دارد، اما با صلاح‌دید رییس جمهوری از حوزه تخصصی خود به حوزه زنان رفت.
امروز لعیا جنیدی نیز به سمت معاون حقوقی رییس جمهوری منصوب شد. او از شاگردان استاد کاتوزیان و دانش آموخته دانشگاه هاروارد است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »