پنج نظامی ایرانی دیگر در سوریه کشته شدند

زیتون– امروز خبر کشته شدن پنج تن دیگر از نیروهای نظامی ایران در سوریه، موسوم به «مدافعان حرم» منتشر شد.
دو روز پیش وب‌سایت‌ها و خبرگزاری‌های نزدیک به سپاه پاسداران خبر به اسارت در آمدن محسن حججی، از اعضای لشکر زرهی ۸ نجف اشرف، از واحدهای سپاه پاسداران، را منتشر کردند.
امروز خبرگزاری دفاع مقدس تایید کرد که محسن حججی به همراه چهارنفر دیگر طی روزهای اخیر به دست نیروهایی که این وب‌سایت «نیروهای تکفیری وهابی» می‌نامد در خاک سوریه کشته شده‌اند.
مرتضی حسین‌پور، اهل شهرستان لنگرود، محمد تاج‌بخش، اهل شهرستان گتوند استان خوزستان، علی عظیمی از اهالی زرند استان کرمان و محمد علی‌پور اهل اندیمشک دیگر افرادی هستند که در هفته جاری کشته شدند.
به نوشته خبرگزاری دفاع مقدس تمام این افراد عضو سپاه پاسداران ایران بودند. خبرگزاری میزان، وابسته به قوه قضائیه تصاویری از محسن حججی را پس از کشته شدن به دست داعش، منتشر کرده است.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

در طول دورانی که خامنه‌ای رهبری جمهوری اسلامی را در دست گرفته است ایران رو به ویرانی رفته و جمهوری اسلامی بیش از هر زمان دیگری تضعیف شده است. اعتراض‌های پی در پی اقشار مختلف

ادامه »

تنها یک روز پس از تصویب قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل مبنی بر ضرورت آتش‌بس فوری در غزه، اسماعیل هنیه، رییس دفتر سیاسی حماس

ادامه »

آقای خامنه‌ای! رهبر جمهوری اسلامی ایران که بیشتر علاقه دارید خودتان را رهبر «انقلاب» بدانید، شما در تاریخ ۱۴ یا

ادامه »