????عالیه مطلب‌زاده به سه سال حبس محکوم شد

زیتون– عالیه مطلب‌زاده به سه سال حبس تعزیری محکوم شد.
به گزارش «زیتون» عالیه مطلب‌زاده فعال حقوق زنان و از اعضای کمپین یک میلیون امضا ششم آذرماه سال گذشته بازداشت شده بود. او که توسط ۲۶ دادگاه انقلاب اسلامی محاکمه شده٬ به اتهام‌ اجتماع و تبانی برای ارتکاب جرم علیه امنیت کشور به تحمل سه سال حبس تعزیری محکوم شد.
دختر عالیه مطلب‌زاده در زمان بازداشت مادرش به «زیتون» گفته بود که او پس از تماسی تلفنی برای باز پس گیری لوازم توقیف شده‌اش به وزارت اطلاعات احضار شد، اما پس از مراجعه «برای پنج ساعت از او خبری نمی شود» و در نهایت این فعال حقوق زنان ساعت ۶ عصر درتماسی با خانواده خبر از بازداشت و انتقالش به زندان اوین داد.
عالیه مطلب‌زاده، فعال حقوق زنان، بعد از ۲۵ روز حبس در بند ۲۰۹ زندان اوین، با سپردن وثیقه ۳۰۰ میلیون تومانی به صورت موقت از زندان آزاد شده بود.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »