حسن‌نصرالله: رهبر ایران گفت بشار اسد باید پیروز شود

زیتون ـ حسن‌نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان گفت:مقاومت در سوریه پیروز شده و آنچه باقی مانده «نبردهای پراکنده » است.
او که امروز در مراسمی برای مبلغان مذهبی در آستانه آغاز ماه محرم و همزمان‌ با شکستن محاصره دیرالزور سخن می‌گفت با اشاره به ملاقات خود با رهبر جمهوری اسلامی گفت: «در آغاز حوادث سوریه، به ایران رفتم و با رهبر جمهوری اسلامی دیدار کردم و گفتیم اگر در دمشق نجنگیم باید در هرمل، بعلبک، ضاحیه، الغازیه، بقاع غربی و جنوب لبنان بجنگیم.»

السید حسن نصرالله

نصرالله در توضیح پاسخ آیت الله خامنه ای افزود:« رهبر جمهوری اسلامی گفته نه فقط در این مناطق بلکه در کرمان، خوزستان و تهران و غیره این جبهه چند محور دارد: محور ایران، محور سوریه، و محور لبنان. فرمانده محور سوریه «بشار اسد» است و باید کاری کنیم پیروز شود و پیروز خواهد شد. آن زمان همه می‌گفتند ۲ تا ۳ماه دیگر کار اسد تمام است.»
حسن نصرالله تاکید کرد که نبرد با داعش و النصره بزرگ‌ترین رنجی بود که از سال۲۰۰۶ تا کنون با آن زندگی کردیم.
دبیر کل حزب‌الله لبنان می‌گوید که هشداری مشابه آنچه که به ایران داده شد را به عراق نیز دادند و تاکید کرد:« ما از همان ابتدا به برادران عراقی هشدار دادیم اگر با داعش نجنگند و این گروهک بر دیرالزور مسلط شود، هدف بعدی آنها، عراق خواهد بود.پیش‌بینی ما درست بود و این گروهک بر ثلث عراق مسلط شد.»
این متحد جمهوری اسلامی در منطقه همچنین خاطرنشان کرد:« اگر ما از جهاد و تکلیف عقب کشیده بودیم چه بر سر لبنان می‌آمد و اگر اهالی عراق با فتوای جهاد کفایی آیت‌الله سیستانی عمل نمی‌کردند چه اتفاقی در این کشور رخ می‌داد؟»
به گزارش منابع میدانی در سوریه با پیشروی روزهای اخیر ارتش این کشور در مناطق تحت کنترل داعش و بازپس‌گیری دیر‌الزور داعش حدود ۵۸ درصد از سرزمین‌های تحت اشغال خود در سوریه و ۷۸ درصد از سرزمین‌های تحت اشغال خود در عراق را از دست داده‌است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

0 پاسخ

  1. درود بر آنهائی که با تروریست ها و تروریسم می جنگند.
    عده ای هم از تروریست ها دفاع میکنند!، مهمات و پول به آنها می دهند. تازه مدعی هم هستند!
    عجب زمانه ای!
    بعد از جنگ و کشتار مسلمانها در بوسنیا، نقشه و طرح کشتار و آوارگی مسلمان ها در سوریه، آنهم بنام صدور دموکراسی،
    حالا هم کشتار مسلمانان در میانمار،

    مدعیان بشر و حقوق آن کجایند؟
    خانوم سوچی جایزه صلح هم گرفته!! و حالا سکوت و حمایت از نسل کشی میکند.

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »