خیریه فاطمه کروبی در الیگودرز پلمپ شد

زیتون– فاطمه کروبی، همسر مهدی کروبی، رهبر در حصر «جنبش سبز» از پلمپ مجتمع خیره‌اش خبر داد.
او در نامه‌ای خطاب به محمود علوی، وزیر اطلاعات، نوشته است که نیروهای امنیتی مانع از فعالیت مجتمع خیریه و مذهبی او در شهر الیگودرز شده‌اند.
در نامه این نماینده سابق مجلس که توسط وب‌سایت سحام منتشر شده، آمده است که مجتمع مذهبی حضرت زهرا تنها فعالیت‌های «فرهنگی و مذهبی» می‌کرده و چند کودک بی‌سرپرست را هم تحت پوشش داشته و به آنها کمک‌های مالی و آموزشی می‌کرده است.
فاطمه کروبی همچنین تاکید کرد که امسال اجازه برگزاری مراسم عزاداری محرم٬ تاسوعا و عاشورا٬ به آنها داده نشده است.
همسر رهبر درحصر «جنبش سبز» در ادامه اضافه کرده است که زمان پلمپ مجتمع مذهبی‌اش «فشار نیروهای امنیتی» مانع از رفع توقیف شده است.
به گفته فاطمه کروبی مقام‌های قضایی و امنیتی دیگر به درخواست‌های او برای رفع توقیف از این مجتمع پاسخی نداده‌اند؛ به همین علت او از وزیر اطلاعات می‌خواهد که این «ظلم آشکار» را حل کند.
او در پایان از وزیر اطلاعات این سوال را پرسیده است که «به راستى کسى فکر مى کرد روزى در جمهورى اسلامى از انجام امور خیریه و برگزارى مراسم سوگوارى چنین ممانعت بعمل آید؟»
به گفته فاطمه کروبی مجتمع حضرت زهرای الیگودرز از تاریخ ۹ دی ۱۳۹۴ با دستور قضایی پلمپ شده است.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »