???? بند ۳۵۰ زندان اوین تعطیل شد

تبعید و انتقال آرش صادقی و سهیل عربی

زیتون– انتشار عکسی از دوتن از زندانیان بند ۳۵۰ زندان اوین موجب تبعید این دوزندانی و تعطیلی تنها بند زندانیان سیاسی زندان اوین شد.
به گزارش «زیتون» انتشار گسترده عکس سهیل عربی و آرش صادقی در هواخوری بند ۳۵۰ موجب تبعید صادقی به زندان رجایی شهر و انتقال عربی به بند هشت زندان اوین شد.
از سوی دیگر بر اساس اخباری که به «زیتون» رسیده است٬ در پی این اتفاق تنها بند زندانیان سیاسی در زندان اوین تعطیل شده است
یک منبع آگاه به «زیتون» گفت که پس از انتشار گسترده این عکس گارد زندان به این بند حمله کرد و پس از ضبط گوشی‌های تلفن، سهیل عربی را به بند هشت و آرش صادقی را به زندانی رجایی شهر تبعید کردند.
همچنین دیگر زندانیان این بند به قرنطینه سالن چهار زندان اوین انتقال یافتند.
بند ۳۵۰ پس از بازداشت‌های گسترده در پی وقایع بعد از انتخابات ریاست جمهوری ۸۸ به زندانیان سیاسی مرد اختصاص یافت. اما پس حمله گارد زندان به این بند در ۲۸ فروردین ماه سال ۹۳ ٬ دیگر زندانی در این بند پذیرش نشد و اکثر زندانیان سیاسی به بندهای عمومی انتقال می‌یافتند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »