فاطمه هاشمی: گزارش شورای امنیت ملی در مورد پدرم قابل قبول نبود

زیتون– فاطمه هاشمی٬ در مورد وصیتنامه اکبر هاشمی‌رفسنجانی گفت: « وصیتنامه مرحوم هاشمی احتمالا از کشوی میز او در مجمع تشخیص مصلحت برداشته شده است.»
به گفته فاطمه هاشمی او اطمینان دارد که پدر هر از گاهی وصیتنامه خود را به‌روز کرده و در یک جای امن نگهداری می‌کرد.
او به اعتماد آنلاین گفت که این جای امن گاوصندوق منزل و کنار وصیتنامه حاج خانم نبوده است اما «شاید در کنار اسنادی باشد که صبح روز فوت او در کشوی میز بود و همان شب دیگر نبود.» مدارکی که به گفته فاطمه هاشمی شورای عالی امنیت نیز در جریان مفقود شدن آن قرار دارد.
یاسر هاشمی نیز پیشتر گفته‌ بود که «ما از وجود وصیتنامه جدید پدر خبر داریم اما آن را پیدا نکرده‌ایم.»
فاطمه هاشمی تاکید کرد: «من سه، چهار سال پیش دیدم که مادرم وصیتنامه خود را تغییر داده و پدرم در حال نوشتن وصیتنامه جدید خود هستند. ولی بعد از فوت ایشان هیچ وصیتنامه‌ای پیدا نشد.»
او که از محل وصیت نامه جدید بی‌خبر است ٬ تاکید کرد: «معمولا بابا به طور مرتب وصیتنامه خود را تغییر داده و به روز می‌کردند.»
فاطمه هاشمی که اطمینان دارد که «وصیتنامه به روز» هاشمی رفسنجانی گم شده٬ ادامه داد: «وصیتنامه تنها چیزی نیست که گم‌شده است.»
این فرزند رییس درگذشته مجمع تشخیص مصلحت نظام توضیح داد: «پدرم در دفتر خود اسنادی داشت. حتی من صبح روز فوت ایشان دیدم که آن‌ها را در کشوی میز خود گذاشته است. اما شب بعد از فوت، کشو و گاوصندوق خالی بود. احتمال می‌دهم که وصیتنامه نیز در میان این اسناد در دفتر کار بوده است.»
او در زمینه پیگیری ماجرای «گم شدن وصیتنامه» توضیح داد: «من خودم این ماجرا را به شورای امنیت ملی گفتم. گفتم که بابا اسنادی در کشوی میز خود داشتند که بخشی از آن مربوط به خودشان بوده است و حالا نیست. شورای امنیت به من گفتند که ما در جریان این مساله هستیم.»

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »