بست نشینان حرم عبدالعظیم خواستار بررسی پرونده‌شان توسط هاشمی شاهرودی شدند

زیتون– حمید بقایی، علی‌اکبر جوانفکر و حبیب‌الله خراسانی، سه تن از مدیردولت محمود احمدی‌نژاد، در سومین روز «بست‌نشینی» خود از رهبر جمهوری اسلامی خواسته‌اند که محمود هاشمی شاهرودی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام را «مأمور» رسیدگی به پرونده آنان کند.
صبح روز بیست و چهارم آبان‌ماه حمید بقایی معاون اجرایی، علی اکبر جوانفر مشاور مطبوعاتی و حبیب الله خراسانی ذیحساب محمود احمدی‌نژاد اعلام کردند که در اعتراض به رفتار قوه قضائیه در حرم عبدالعظیم حسنی بست می نشینند.
آنها امروز (جمعه) در نامه‌ای از رهبر جمهوری اسلامی درخواست کردند که محمود هاشمی شاهرودی، رییس مجمع تشخیص مصلحت نظام و رئیس سابق قوه قضائیه را «مأمور به رسیدگی همه ادعاها و اتهامات مطروحه» علیه آنان و دولت قبل کند.
به گزارش وب‌سایت دولت بهار، این سه مقام دولت سابق اعلام کردند که اگر هاشمی شاهرودی اتهامات نسبت داده شده به آنان را وارد دانست، «درخواست اشد مجازات» نسبت به خود خواهند داشت.
در این نامه درخواست شده که اگر هاشمی شاهرودی اتهامات مطرح شده درباره این سه نفر را وارد ندانست «به فوریت نسبت به رفع ظلم» از آنان تصمیم‌گیری شود و «همه عوامل مقصر و مؤثر در این ظلم» برکنار شوند.
درخواست این سه مدیر دولت محمود احمدی‌نژاد در حالی است که پیش از این نیز گزارش‌هایی درباره ارتباط نزدیک محمود هاشمی شاهرودی با محمد شریف ملک‌زاده، از نزدیکان محمود احمدی‌نژاد، منتشر شده است.
محمد شریف ملک‌زاده، از چهره‌های نزدیک به محمود احمدی‌نژاد و اسفندیار رحیم مشایی، در دوم تیر ماه سال ۹۰ بازداشت و پس از حدود ۷۰ روز آزاد شد.
چند ماه بعد روز هشتم اردیبهشت ۹۱ محمود هاشمی شاهرودی محمد شریف ملک‌زاده را به عنوان مشاور اجرایی خود در بنیاد فقه و معارف اهل بیت معرفی کرد.
آنها در این اطلاعیه‌ای از صادق آملی لاریجانی، رییس قوه قضائیه ایران٬ به شدت انتقاد کرده و گفته‌اند که او از سال ۱۳۹۰ برای تضعیف و تخریب دولت احمدی‌نژاد و برآورده کردن خواسته «شیمون پرز ملعون» یعنی «بدنام کردن دکتر احمدی‌نژاد و دولت دهم تلاش می‌کند» و بر این «منش غیرانسانی و مشی ظالمانه» اصرار دارد.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »