معاون عمرانی استاندار کرمانشاه: تعداد کشته شدگان مسکن مهر به ۱۰۰ نفر رسید

نماینده رهبری در مناطق زلزله‌زده: خدا جهانگیری را لعنت کند

زیتون– وحید حقانیان٬ نماینده رهبر جمهوری اسلامی٬ گفت: «خدا لعنت کند معاون اول رئیس جمهور آقای جهانگیری  که اولین تخم لق سیاسی را ایشون گذاشت و زود اعلام کرد در جلسه اقتصاد مقاومتی که آقا مسکن مهر…»

امروز تصاویر ویدئویی از وحید حقانیان٬ از اعضای دفتر آیت‌الله خامنه‌ای٬ در بازدید از مناطق زلزله زده در فضایی مجازی دست به دست و توسط چند وب‌سایت وابسته یا نزدیک به اصولگرایان مانند رجا نیوز منتشر شد که در آن به معاون اول رییس جمهوری توهین می‌کند.

نشانه‌شناسی «لعنت» سردار وحید

او در این ویدئو با بیان اینکه بسیاری از سازه های بتونی ساختمان های شخصی کاملا فرود آمده است، در باره مسکن مهر گفت: «در خانه های شخصی ساز بتن آرمه کامل آمده پایین. بنابراین هنوز شلوغ کاری‌ها و سیاسی بازی‌های‌شان هست. چیزی که سیاسی بشه همین داستان‌ها در آن پیدا می‌شه متأسفانه. سیاسی‌اش کردند، زود شروع کردند از مسکن مهر… خدا لعنت کند معاون اول رئیس جمهور آقای جهانگیری  که اولین تخم لق سیاسی را ایشون گذاشت و زود اعلام کرد در جلسه اقتصاد مقاومتی که آقا مسکن مهر! اصلاً چه ربطی داره مردم گرفتاری دارند و تو شروع کردی از مسکن مهر میگویی،  چه ارتباطی دارد؟   ۱۲ میلیون ۱۰ میلیون آدم ساکن در مسکن مهر را متزلزل کنند از مسکن مهر.  خودم دیدم کارشناسان آمدند ۲۷ نفر از سازمان نظام مهندسی زنجان آمدند. دیدند و گفتند مشکل نداره سازه. نما اون لرزشی که [زلزله] داره ۷.۳ و به عبارتی ۷.۶ خیلی وحشتناکه و این تو خطش که قرار بگیره کن فیکون می‌کند…»

تصاویری که از مناطق زلزله‌زده به ویژه منطقه سرپل ذهاب منتشر شده است به خوبی نشان می‌داد که ساختمان‌های موسوم به مسکن مهر به طور جدی تخریب شده و قربانیان زیادی گرفته است.

اسحاق جهانگیری، معاون اول رییس جمهور هم تأیید کرده بود که بسیاری از خانه‌های تخریب شده در زلزله متعلق به ساختمان‌های مسکن مهر بوده است.
او خواهان بررسی وزیر مسکن درباره این موضوع شده که چرا خانه‌های نوساز تا این حد آسیب‌پذیر بوده‌اند.
امروز مجتبی نیک‌کردار٬‌ معاون عمرانی استاندار کرمانشاه٬ نیز از رسیدن تعداد کشته شده‌های مسکن مهر سرپل ذهاب به ۱۰۰ نفر خبر داد.
مجتبی نیک کردار به ایلنا گفت که دو ساختمان مسکن مهر در سرپل ذهاب به طور کامل فرو ریخت و ۱۰۰ نفر از هموطنان جان خود را از دست دادند.

 

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

معاون عمرانی استاندار کرمانشاه: تعداد کشته شدگان مسکن مهر به ۱۰۰ نفر رسید

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »