برکناری فدراسیون چوگان با تهدید به افشای عکس های خصوصی

زیتون– گلنار وکیل‌گیلانی٬ رییس برکنار شده فدراسیون چوگان در گفت‌وگو با اعتماد توضیح داد که با تهدید به افشای عکس‌های خصوصی و خانوادگی‌اش مجبور به استعفا شده است.
به گفته وکیل‌گیلانی٬ رییس پیشین این فدراسیون به بهانه‌های مختلف قصد دخالت و اعمال نظر در کار او را داشت و با مشاهده مقاومت رییس جدید٬ او را برای استعفا تحت فشار گذاشته بود.
گلنار وکیل‌گیلانی ادامه داد که در نهایت با ارسال عکس‌های خصوصی و خانوادگی اش به دفتر داورزنی٬ وزیر ورش حکم برکناری او را داد.
وکیل‌گیلانی که طی مدت یکسال ریاستش بر فدراسیون دستاوردهای ویژه‌ای داشت٬ به این پرسش که دقیقا نقش محمدرضا داورزنی و وزارت ورزش در این اتفاق چه بود پاسخ داد: «ایشان چندین بار بنده را به دفتر خودش فراخواند و هربار می‌گفت که اگر استعفا ندهم، عکس‌های خصوصی‌ام در تلگرام منتشر خواهد شد! او عملا بنده را تهدید کرد و می‌گفت که چرا در عکس‌ها حجاب ندارم و من هربار توضیح می‌دادم که آن عکس‌ها کاملا خصوصی هستند و بدون اجازه من عکس‌ها را برای شما فرستاده، اما او توجهی به توضیحات من نمی‌کرد و رییس حراست وزارت ورزش و برخی کارمندان مثل خانم دکتر محمدیان هم در جریان تهدید ایشان هستند.»
او ادامه داد داورزنی منکر ارسال عکس‌ها توسط ایلخانی‌زاده شد و گفت که اصلا ارسال‌کننده عکس‌ها را نمی‌شناسد، اما همچنان تاکید می‌کرد که اگر استعفا ندهم عکس‌هایم در تلگرام منتشر خواهد شد.
گلناز وکیل‌گیلانی اظهار اطمینان کرد که شخص وزیر ورزش هم از این ماجرا و تهدیدهای داورزنی مطلع بوده که بدون شنیدن هیچ دفاعیه‌ای از من حکم اخراجم را صادر کرد.
محمدرضا داورزنی، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان، سخنان رییس سابق فدراسیون چوگان را مبنی بر اینکه اگر استعفا ندهد عکس های شخصی اش منتشر خواهد شد، تکذیب کرد.
به گزارش پایگاه خبری وزارت ورزش و جوانان، محمدرضا داورزنی، معاون قهرمانی وزارت ورزش و جوانان امروز با رد اظهارات رییس سابق فدراسیون چوگان گفت: «تقاضای برکناری ایشان به دلیل سوء مدیریت و عدم رعایت شئونات مدیریتی با امضای اعضای مجمع فدراسیون چوگان در اختیار ما قرار گرفت و اسناد آن هم موجود است.»
داورزنی در ادامه اظهارات خود تاکید کرد: «اظهارات کذب وی را از طریق محاکم قضایی پیگیری می کنیم و انشاالله با تعیین رییس جدید فدراسیون چوگان توسط مجمع، حاشیه هایی از این دست جمع خواهد شد و آرامش این رشته بیش‌تر حفظ می شود.»

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »