محسنی‌اژه‌ای: احمدی‌نژاد را باید به پزشکی قانونی برد

زیتون– غلامحسین محسنی‌اژه‌ای٬ معاون اول و سخنگوی قوه قضاییه امروز در مورد اقدامات اخیر محمود احمدی‌نژاد گفت: «برخی گفته اند باید این اشخاص را به پزشکی قانونی برد که آیا این اقدامات از اشخاص عاقل سرچشمه می گیرد؟ برخی هم گفته اند این حرف مطرح شده تا رفع مسئولیت شود. اگر روزی نیاز باشد کسی به پزشک معرفی شود، حتما این کار خواهد شد ولی بدانید حکمتی است و زمانی طولانی نخواهد گذشت.»
محمود احمدی‌نژاد، رییس‌ دولت‌های نهم و دهم٬ پیشتر در پیامی ویدئویی خواستار استعفای صادق لاریجانی از ریاست قوه قضائیه شد.
احمدی‌نژاد در این پیام که در کانال تلگرامی او منتشر شده گفت که رئیس قوه قضائیه به دلیل آنچه وی «نقض مکرر قانون اساسی» خواند، «از عدالت ساقط شده» و «فاقد صلاحیت»، «فاقد مشروعیت» و «غاصب» است و باید استعفا دهد.
او همچنین گفت: «امروز ما حق داریم بگوئیم فتنه‌گر و منحرف چه کسانی هستند و چگونگی دست‌اندازی آنان به اموال دولتی و وضع مالی و فریبکاری آنها را تشریح کنیم.»
محمود احمدی‌نژاد همچنین گفت که در این زمینه «اطلاعات کافی» در اختیار دارد اما «پایبند به اخلاق و قانون» است و فعلا آنها را منتشر نمی‌کند.
رییس دولت‌های نهم و دهم آذرماه امسال نیز در مصاحبه‌ای گفته بود که قرار نبود «دیکتاتوری قوه قضائیه» داشته باشیم، او همچنین نامه‌ای را خطاب به رهبر جمهوری اسلامی منتشر کرد در انتقاد از «عملکرد قوای سه‌گانه» کشور. مشایی و بقایی نیز تا کنون بارها قوه قضاییه را در مضان اتهام قرار داده و از آن انتقاد کردند.
دادستان کل کشور و سخنگوی قوه قضائیه٬ در واکنش به این اقدامات محمود احمدی‌نژاد را «دروغگو» و «لات» خوانده بودند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »