???? زنده| دادستان تهران: این حرف که مشکل جامعه چند تار مو نیست پس باید رها شود، مردود است

 


مرگ مشکوک ماهی‌ها در آق قلا

تلف شدن ۷۵۰ هزار قطعه بچه ماهی و ۷۰ تُن ماهی گوشتی در استخرهای شهرستان آق‌قلا ( گلستان)/ ایرنا

 


اسحاق جهانگیری: دولت اجازه نمی‌دهد ‌مردم تحت تاثیر فشارهای قیمتی کالاها قرار بگیرند‌

اسحاق جهانگیری، معاون اول رئیس جمهور گفت: دولت اجازه نمی‌دهد ‌مردم تحت تاثیر فشارهای قیمتی کالاها قرار بگیرند‌.

به گفته او ممکن است در برخی مقاطع فشارهای اقتصادی به مردم وارد شود ولی مهم آن است که دولت اصرار دارد مردم زیر فشار قیمتی کالاها قرار نگیرند./تسنیم


آملی لاریجانی: دولت‌ها تلاش داشتند با روش‌های غیرحقوقی با دستگاه قضایی مواجهه شوند

رئیس قوه قضائیه در دیدار با قضات و کارکنان دستگاه قضایی استان ایلام گفت: در طول این چند سال اصرار داشته ایم که قوه قضاییه با هر هزینه‌ای استقلال خود را حفظ کند.
به گفته وی «خیلی از دولت‌ها تلاش داشتند با روش‌های غیرحقوقی با دستگاه قضایی مواجهه شوند.
ثابت کردیم که گوشمان بدهکار نیست و مبنای ما عمل به قانون و رعایت حقوق مردم است.»/فارس


نماینده عضو کمیسیون آموزش مجلس: مشکل ادامه تحصیل مهدیه گلرو حل شد

فاطمه سعیدی، نماینده عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس اعلام کرد: مشکل ادامه تحصیل مهدیه گلرو حل شد.

نماینده تهران در توئیتر خود نوشت: «امروز با وزیر علوم درباره دانشجویان ستاره‌دار جلسه‌ای طولانی و مفید داشتم. خوشبختانه طبق قول آقای غلامی مشکل خانم گلرو حل شده و بازگشت بقیه دانشجویان محروم از تحصیل به دانشگاه نیز در مسیر حل شدن قرار گرفته.»


دادستان تهران: این حرف که مشکل جامعه چند تار مو نیست پس باید رها شود، مردود است

 


«همه می‌دانند» اصغر فرهادی در فهرست مهم‌ترین فیلم‌های اکرانی سال ۲۰۱۸


 آیت الله خامنه‌ای: نمی‌شود کسی یک دهه همه‌کاره کشور باشد و دهه بعد مخالف‌خوان کشور

آیت الله خامنه‌ای صبح امروز در دیدار اعضای شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در سخنانی که به نظر می‌رسد خطاب به محمود احمدی‌نژاد بوده است گفت: نمی‌شود که انسان یک دهه همه‌کاره‌ی کشور باشد، بعد یک دهه‌ بعدی تبدیل شود به مخالف‌خوان کشور.

رهبر جمهوری اسلامی در ادامه تاکید کرد: صدمات را هم باید نقد کرد؛ منتها نقد منصفانه و مسئولانه، نه نقد همراه با تهمت. نقد و نقدپذیری واجب است، تهمت و لجن‌پراکنی حرام است. نقد با تهمت زدن و تکرار کردن حرف دشمن فرق دارد.

به گفته او «اینکه برداریم همین‌طوری بی‌هوا این قوه و آن قوه را بدون هیچ تمییزی محکوم کنیم، اینکه هنری نیست. هر بچه‌ای هم می‌تواند سنگ بردارد و شیشه‌ها را بشکند؛ اینکه هنری نیست.»


رهبر جمهوری اسلامی: کسانی که امکانات کشور دستشان بود و هست نقش اپوزسیون نگیرند


دادستانی که قرار بود در پرونده «آمیا» علیه ایران شهادت دهد به «قتل» رسید

یک قاضی آرژانتینی اعلام کرد دادستانی که مسوول رسیدگی به پرونده آمیا بود خودکشی نکرده و به قتل رسیده‌ است. این اولین بار است که یک قاضی در آرژانتین این مرگ را «قتل» می‌خواند.

پرونده آمیا مربوط به انفجار بمبی در مرکز همیاری یهودیان آرژانتین در بوئنوس‌آیرس در ژانویه ۱۹۹۴ است که در اثر آن ۸۵ نفر کشته و بیش از ۳۰۰ نفر مجروح شدند. دستگاه قضایی آرژانتین تا کنون سه بار مقام‌های ایران را به دست داشتن در این انفجار متهم کرده است.

ژانویه سال ۲۰۱۵، جسد آلبرتو نیسمان، دادستان آرژانتینی تنها چند ساعت قبل از شهادت دادن در برابر کنگره آرژانتین درباره پرونده آمیا و علیه ایران، در حالی که گلوله‌ای به سرش شلیک شده بود در حمام خانه‌اش کشف شد.

این حادثه تنها چند روز پس از آن روی داد که آلبرتو نیسمان اعلام کرده بود که کریستینا فرناندز، رئیس جمهوری سابق آرژانتین، عمدا نقش ایران در بمب‌گذاری سال ۱۹۹۴ در مرکز یهودیان در بوئنوس آیرس را پرده پوشی کرده بود. قرار بود نیسمان در برابر پارلمان آرژانتین در مورد ماجرای آمیا شهادت بدهد.

قاضی ارکولینی در گزارش ۶۵۶ صفحه‌ای به «دلایل عدیده» نتیجه گرفته که گلوله وارد شده به سر مقتول به دست خودش شلیک نشده./ بی‌بی‌سی فارسی


نماینده مجلس: تولید پراید باید متوقف شود

محمد عزیزی نماینده ابهر طی یک تذکر کتبی به وزیر صنعت خواستار توقف خط تولید پراید شد که به گفته وی «سالانه جان تعداد قابل توجهی از هموطنان را می گیرد»/ایسنا


بقایی به ۱۵سال زندان محکوم شد

حسین ابراهیمی، عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: آقای بقایی به ۱۵ سال حبس محکوم شده و به نوعی پر و بال احمدی‌نژاد قیچی شده است و اکنون تنهاست و امکاناتی ندارد که بخواهد در جامعه دو قطبی ایجاد کند»

ابراهیمی تاکید کرد: اگر بگوییم بین لاریجانی و روحانی می‌خواهد دوقطبی ایجاد کند که آنها ارتباط خوبی با هم دارند و مسئله‌ای که در جامعه اکنون موجب دوقطبی شود، وجود ندارد و نباید هم گذاشت دوقطبی ایجاد شود./ ایلنا


تذکر نمایندگان مجلس نسبت به وضعیت جسمی رضا شهابی

 

https://twitter.com/vaghayedaily/status/945936118842908672


کسانی که «شئونات اسلامی» را رعایت نمی‌کنند دیگر به بازداشتگاه‌ها نمی‌روند


 ۲۰ زلزله‌زده در کرمانشاه خودکشی کرده‌اند

شهاب نادری، نماینده پاوه، جوانرود و ثلاث باباجانی می‌گوید: در بحث سرمازدگی ۴ مورد فوتی وجود داشته و حداقل ۲۰ نفر اقدام به خودکشی کرده‌اند، با توجه به شرایط این آمارها قطعا روز‌به‌روز افزایش پیدا می‌کنند.

به گفته این نماینده ۳۰ زایمان در مناطق زلزله زده وجود داشته که اکثر نوزادان شرایط خوبی ندارند و به دلیل نبود امکانات و تجهیزات گرمایشی در حال فوت هستند. / خانه ملت


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »