طرح بسیج برای دخالت در آموزش در مدارس

زیتون– غلامحسین غیب‌پرور٬ رییس سازمان بسیج مستضعفین٬ اعلام کرد که در طرحی جدید «از هر مسجد، دو یا سه بسیجی به کمک اولیا و کادر آموزشی مدارس می‌روند تا آنان را در کارهای تربیتی یاری رسانند.»

به گفته رییس سازمان بسیج این «طرح هفت ساله تربیتی» موسوم به «طرح شهید بهنام محمدی» ‌است.

غلامحسین غیب پرور که در جمع فرماندهان بسیج دانش آموزی استان کهگیلویه و بویراحمد سخن می‌گفت، افزود: «این طرح تربیتی از سال تحصیلی آینده با پوشش یک میلیون دانش‌آموز آغاز به کار می‌کند.»

او اشاره کرد که طرح تربیتی «شهید بهنام محمدی»، طرح ویژه این سازمان نظامی است و به گزارش تسنیم٬ آن را «نقطه پیوند مسجد، مدرسه و خانه» دانست.

بهنام محمدی، نوجوان بسیجی،‌ در مهر ماه سال ۵۹ در جریان حمله نیروهای عراقی به خرمشهر کشته شد.

غریب‌پرور در ادامه سخنانش اینکه «هر یک از جوانان ما باید حداقل به یک مسجد وابسته باشند»‌ را از اهداف بسیج خواند و افزود: «نمی‌توان فردی را بسیجی دانست اما با مسجد کاری نداشته باشد.»

غلامحسین غیب‌پرور همچنین خواستار آن شد که «هم‌افزایی میان بسیج و آموزش و پرورش باید بیش از پیش تقویت گردد.»

پیشتر خلیل همایی‌راد٬ سخنگوی شورای تامین استان کرمان٬ در خصوص بازداشت شدگان اعتراضات سراسری در این استان گفت: «۹۸ درصد دستگیرشدگان دارای ضعف‌های جدی در آموزه‌های دینی بوده‌اند.»

پیشتر وزیر آموزش و پروش کشته شدن دو دانش آموز در جریان اعتراضات سراسری را تایید کرده بود.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »