????زنده|وزیر دادگستری: کمتر از صد نفر در بازداشت هستند

 


رونمایی قرآن کشتی مطلا در قم


معاون دادستان کل کشور: ادعای کاهش تراکنش بانک‌ها در زمان فیلتر تلگرام آمارسازی است

عبدالصمد خرم‌آبادی، دبیر کارگروه تعیین مصادیق محتوای مجرمانه گفت: ادعای کاهش ۴۰ درصدی تراکنش بانک‌ها در زمان فیلتر تلگرام آمارسازی است.

اشاره معاون دادستان کل کشور به گفته‌های وزیر ارتباطات است که پیش از این اظهار کرده بود که در مدتی که تلگرانم فیلتر بود تراکنش‌های بانکی  ۴۰ درصد کاهش یافته بود.

معاون دادستان کل کشور همچنین اعلام کرد: استعلام شبکه الکترونیکی پرداخت بانک مرکزی حاکی از افزایش ۵۲۰ میلیارد تومانی تراکنشهای بانکی بوده. به نظر می‌رسد این آمارسازی‌ها برای توجیه رفع فیلتر غیرقانونی تلگرام و اینستاگرام است.

 


 دری نجف‌آبادی: هاشمی از اتهام‌ قتل‌های زنجیره‌ای مبرا بود


شکارچی خرس قهوه‌ای شاهرود به دو سال  حبس محکوم شد

عامل شکار یک خرس قهوه‌ای در شاهرود برای تحمل دو سال حبس روانه زندان شد.

همچنین  این متهم باید مبلغ ۵۰۰ میلیون ریال بابت ضرر و زیان محیط زیست به حساب دولت واریز کند.


وزیر دادگستری: کمتر از صد نفر در بازداشت هستند


 اعتراض خانواده های بیماران نقص ایمنی نتیجه داد

بعد از تجمع خانواده‌های بیماران نقص ایمنی مقابل وزارت بهداشت  داروی پرمصرفی که گران شده بود، برای دارندگان دو نوع بیمه به قیمت قبل بازگشت.

یکشنبه ۲۴ دی جمعی از خانواده‌های بیماران نقص سیستم ایمنی در اعتراض به گران شدن ۳.۵ برابری داروی «آی وی آی جی» در مقابل ساختمان وزارت بهداشت تجمع کرده بودند.

قیمت این دارو که بیمار نقص ایمنی باید هر ماه ومادام‌العمر مصرف کند، از ۱۲۰هزار تومان به ۴۰۰هزار تومان هم رسیده بود.


 امسال تهران کمترین بارندگی را در ۳۰ سال اخیر داشت



محسنی اژه‌ای: اینکه نظام نمی‌خواهد کسی را به زور به بهشت ببرد کاملا غلط است

غلامحسین محسنی‌اژه‌ای، معاون اول قوه قضائیه گفت: این حرف که نظام و دولت جمهوری اسلامی کاری به جهم و بهشت مردم ندارد و نمی خواهد کسی را به زور به بهشت ببرد، کاملا غلط است.

معاون اول قوه قضائیه که صبح امروز در  نخستین همایش ملی ناجا و تمدن نوین اسلامی  در سالن همایش غدیر دانشگاه علوم انتظامی سخن میگفت افزود: باید کارمان به جایی برسد که اگر حرفی را بین مردم زدیم مردم روی حرف ما حساب کنند و بگویند حرفش صادق است./ایسنا


دادستان قزوین دریافت عوارض در آزادراه‌ قزوین-زنجان را ممنوع کرد

اسماعیل صادقی نیارکی، دادستان عمومی و انقلاب قزوین گفت: با توجه به دریافت عوارض از عوارضی محور قزوین-زنجان و عدم ارائه خدمات ضروری با دستور دادستانی دریافت عوارض خودرو در این محور ممنوع شده است.

دادستان قزوین با اشاره به این که شرکت آزادراه‌ها می‌بایست در قبال دریافت عوارض از آزادراه‌ها نگهداری کند، افزود:در برخی نقاط آزادراه قزوین-زنجان مشکل تخریب آسفالت، خاموش بودن روشنایی در فواصل طولانی، عدم ترمیم گاردریل‌هایی که در تصادفات تخریب شده و مشکلاتی در علائم راهنمایی و رانندگی وجود دارد که با توجه به همین دلایل و تا رفع کلیه عیوب و مشکلات این محور دریافت عوارض از سوی شرکت مربوطه به دستور دادستانی ممنوع شد./میزان


مسجد جامعی: دخالتی در انتصاب‌های شهرداری تهران ندارم

روز گذشته سایت امتداد خبر داده بود که « صالحی امیری حامی پرنفوذی در لیست امید شورای شهر دارد که چهره فرهنگی شوراست‌».

یکی از موضوعات چالش‌برانگیز شهرداری در روزهای اخیر دوشغله باقی ماندن صالحی امیری است.

صالحی‌امیری ریاست کمیته ملی المپیک در ورزش را با حفظ سمت در معاونت فرهنگی و اجتماعی شهرداری تهران عهده‌دار  شده است و بر اساس شنیده‌ها گویا احمدمسجدجامعی حامی وی برای گرفتن این مشاغل است.

حال مسجد جامعه طی توئیتی تلویحا این ادعا را رد کرده است:


نماینده مجلس: زلزله‌‌زدگان به حمام و سرویس بهداشتی نیاز مبرم دارند

یک عضو هیئت رئیسه کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به بازدید هیئتی از این کمیسیون از مناطق زلزله‌ زده گفت: در حال حاضر مردم زلزله‌ زده به کانکس‌های حمام و سرویس بهداشتی نیاز مبرم دارند.

محمد جواد جمالی همچنین خاطر نشان کرد: درخواست ما از خیرین آن است که نسبت به ارسال وسایل بازی همچون سرسره و تاب برای کودکان اقدام کنند.

به گفته این نماینده مجلس در حال حاضر بسیاری از مردم با وجود اینکه خانه‌هایشان به صورت کامل تخریب نشده و عملا امکان ادامه زندگی را دارند، به دلیل ترس از پس لرزه‌ها در چادر زندگی می‌کنند./ایسنا


معابر تهران به اسم درگذشتگان سانچی نام‌گذاری می‌شود


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »