????زنده|دست یک سارق گوسفند در مشهد قطع شد

 

 


 محمود صادقی درباره مرگ زندانیان از سازمان زندان‌ها توضیح خواست


قاسم سلیمانی: کاش آن نادان به‌جای پرچم ایران من را ۱۰ بار آتش می‌زد


دست یک سارق در مشهد قطع شد

بنابر گزارش روزنامه خراسان روز گذشته دست یک مرد ۳۴ ساله به جرم دزدی گوسفند در مشهد قطع شد.

بر اساس این گزارش این متهم درمراحل تحقیقات به ۲۱ فقره سرقت احشام در چهار شهر استان های خراسان رضوی و جنوبی اعتراف کرده است.

قاضی دادگاه کیفری رای به «قطع ید» و همچنین ردمال داد اما این رای با اعتراض متهم، در شعبه اول دادگاه تجدیدنظر استان خراسان رضوی مورد رسیدگی دوباره قرار گرفت. دادگاه تجدیدنظر نیز حکم صادره را تایید کردند.
این حکم ساعت ۹ صبح روز گذشته با نظارت قضات اجرای احکام، در محل زندان مرکزی مشهد به اجرا درآمد و دست این فرد که هم اکنون ۳۴ ساله است زیر «گیوتین» قرار گرفت و قطع شد.


سازمان زندان‌ها اجبار بازداشت‌شدگان به خوردن قرص را تکذیب کرد


عضو شورای شهر تهران: مسجد و هیئت پوششى براى نهادینه شدن فساد شد


صدا وسیما ساز زدن زنان را نشان داد

صدا و سمیای جمهوری اسلامی ایران برای اولین بار  و در تبلیغ کنسرتی مربوط به خود صدا و سیما در سی و سومین جشنواره موسیقی فجر ، تصاویر زنان نوازنده و گروه کر را نشان داد.

در تصاویر پخش شده همراه با صدای گوینده خبر خانم‌ها کنار آقایان ساز می‌زدند و گروه کر، متشکل از خانم‌ها و آقایان همراه با هم، سرود «ای ایران» را می‌خواندند. /شرق


خرق عادت خبرگزاری‌های رسمی ایران


چهار لکه نفتی در اطراف «سانچی» ظاهر شد

به گفته مقام‌های چینی نفت نشت‌کرده از نفتکش ایرانی که یکشنبه در آب‌های شرق چین غرق شد چهار لکه به وسعت مجموعا ۱۰۰ کیلومتر مربع ایجاد کرده است.

دولت چین پیشتر گفت که محل نشست لاشه نفتکش که پس از هشت روز آتش سوزی و انفجار غرق شد را شناسایی کرده است و کشتی در عمق ۱۱۵ متری از سطح آب قرار دارد.

براساس بیانیه وزارت ترابری چین گام بعدی «اعزام روبات هایی برای اکتشاف در آب های محل دفن لاشه است.»/بی بی سی فارسی


کارگران بیکارند

https://twitter.com/RefaeiMahdi/status/953343480738275328


علم الهدی به شورای عالی امنیت ملی: در زمان اعتراض‌ها در سفر سبزوار بودم

 


وزارت بهداشت: خبر قصور پزشکی درباره آیت‌الله هاشمی شاهرودی «شیطنت و شایعه» است

ایرج حریرچی، سخنگوی وزارت بهداشت گفت که تمام اقداماتی که در خارج از کشور برای آیت الله هاشمی شاهرودی انجام شده است با همان کیفیت و تاثیر در داخل کشور قابل انجام بوده و توصیه وزارت بهداشت این است که اطرافیان ایشان سیر مراحل درمانی را اطلاع رسانی نمایند تا سوء تفاهم پیش آمده رفع شود. 

همچنین مدیر کل روابط عمومی وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اشتباه پزشکی از سوی پزشک معالج آیت‌الله هاشمی شاهرودی در ایران را «شیطنت و شایعه» خواند و  گفت: اولاً اینکه این حرف‌ها گمانه زنی و شیطنت است ثانیاً حتی اگر قصور یا اشتباهی هم رخ داده باشد باید پزشک معالج و تیم پزشکی پاسخگو باشد.
پیش از این خبرهایی  منتشر شد مبنی بر اینکه شاهرودی در یکی از بیمارستان‌های تهران جراحی شد، ولی به‌دلیل تشخیص نادرست، به اشتباه کلیه چپش از بدنش خارج شد. در نتیجه این قصور و تشخیص اشتباه به سفر به آلمان شده است.


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »