????زنده|۱۱ هزار کلاس درس در ایران فاقد سیستم گرمایشی استاندارد است

 


اعلام برائت از بهاییت شرط رسیدگی به شکایت یک شهروند بهایی



وزیر ارشاد: فیلم‌های جشنواره را ندیده‌ام


تحریم سامسونگ در قم

https://twitter.com/qomnews/status/961614157333360641


۵ میلیون تومان از وامتان کم می‌شود تا کانکس دولتی تحویل بگیرید

 


۱۱ هزار کلاس درس در ایران فاقد سیستم گرمایشی استاندارد است

مدیرکل نوسازی و تجهیز مدارس مازندران از شناسایی ۱۱ هزار کلاس درس فاقد سیستم گرمایشی استاندارد در استان خبر داد.

قربانعلی شیرزاد از آغاز طرح استاندارسازی سیستم گرمایشی مدارس خبر داده و گفت: اعتبار این طرح ها بیش از ۵۱۰ میلیارد ریال بود که توسط دولت تامین شده است و در صورت تامین منایع مالی تا پایان سال ۹۷ تمامی مدارس استان از نظر سامانه گرمایشی استاندارد می شوند.

 


کمیته بین‌المللی المپیک: ایرانی‌ها می‌توانند گوشی‌ها را نگه دارند اما ورزشکاران کره شمالی نه

کمیته بین‌المللی المپیک اعلام کرد: گوشی موبایل در اختیار همه ورزشکاران همه کشورهای شرکت‌کننده در المپیک زمستانی ۲۰۱۸ پیونگ‌چانگ قرار خواهد گرفت. ایرانی‌ها می‌توانند گوشی‌ها را نگه دارند اما ورزشکاران کره شمالی نه


ظریف: گوشی تلفن همراهم را عوض خواهم کرد


احضار سفیر کره جنوبی در پی تصمیم سامسونگ

وزارت خارجه ایران در پی خودداری شرکت سامسونگ از هدیه گوشی های موبایلش به ورزشکاران ایرانی در المپیک زمستانی، سفیر کره جنوبی را احضار کرد.

شب گذشته اعلام شد شرکت سامسونگ به تمامی ورزشکاران المپیک زمستانی یک گوشی تلفن گلکسی هدیه خواهد داد؛ به جز ورزشکاران ایران و کره شمالی.

سامسونگ دلیل این تصمیم را «تحریم‌های» این دو کشور اعلام کرد.


کاخ سفید ایران را مسئول جان باقر نمازی می‌داند

کاخ سفید در بیانیه‌ای به ایران هشدار داد که مسئول حفظ سلامت باقر نمازی، شهروند ایرانی – آمریکایی ۸۱ ساله است. باقر نمازی در حالی که توصیه شده بود باید مداوای پزشکی خود را ادامه دهد، ناچار شد روز سه‌شنبه به زندان اوین بازگردد.

در بیانیه کاخ‌سفید آمده است: «او (باقر نمازی) نیازمند مداوای پزشکی است و دولت ایالات متحده، ایران را به طور کامل مسئول حفظ سلامتی او می‌داند.»

این بیانیه می‌افزاید: «دولت دونالد ترامپ از ایران می‌خواهد که سریعا و بدون هیچگونه پیش شرطی، به زندان ناعادلانه شهروندان زندانی شده در ایران پایان دهد و آنها که مفقود شده‌اند را آزاد کند. از جمله باقر نمازی و فرزندش سیامک نمازی، ژیائو وانگ و رابرت لوینسون».

باقر نمازی، از کارمندان پیشین صندوق کودکان ملل متحد، «یونیسف»، دو سال پیش، زمانی که برای ملاقات با پسرش به تهران رفته بود، بازداشت شد. باقر و سیامک نمازی به اتهام همکاری با «دولت‌های خارجی متخاصم» به ۱۰ سال زندان محکوم شده‌اند./رادیو فردا


 

اخبار روز گذشته را اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »