آیت‌الله خامنه‌ای: دلقک‌ها به مبارزه با انقلاب اسلامی برخاسته‌اند

زیتون– آیت‌الله خامنه‌ای٬ رهبر جمهوری اسلامی٬‌ امروز در دیدار با فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی پیش بینی کرد که راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال گرم‌تر و پرشورتر از گذشته است.

به گفته او امسال به دلیل «یاوه گویی های برخی از دولتمردان امریکا و غیر امریکا»، مردم احساس می کنند که «دشمن در حال کمین گرفتن و درصدد دشمنی است» و به همین علت، به حول قوه الهی، «حضور مردم در راهپیمایی ۲۲ بهمن امسال از همیشه گرم تر و پرشورتر خواهد بود و همه خواهند آمد.»

رهبر جمهوری اسلامی در بخشی دیگر از سخنانش «کانون اصلی مقابله دشمنان با انقلاب اسلامی را جلوگیری از ظهور ثمرات جدید و استمرار و استقامت انقلاب برشمرد» و ادامه داد: «منظور از دشمنان همان کسانی هستند که با پیروزی انقلاب اسلامی، حکومت دست‌نشانده و مطیع آنها در این منطقه حساس سرنگون شد که در رأس آنها دولت امریکا قرار دارد.»

او ضمن اشاره به شیوه‌های متنوع و گسترده «دشمنان برای مقابله با انقلاب»٬ از به گفته او دشمنان انقلاب اسلامی چنین نام برد: «آنها از متفکر نماها، نظریه پردازان قلابی، روزنامه نگاران و قلم به مزدها، دلقک‌ها همه امکانات فضای مجازی استفاده می کنند تا بر مردم تأثیر بگذارند.»

آیت‌الله خامنه‌ای در این سخنرانی نیز همچون گذشته بر کلید واژه «دشمن» تاکید کرد؛ او همچون گذشته متفکران و نظریه پردازان و روزنامه‌نگارن منتقد یا مخالف نظام را به «متفکر نما»٬ «قلابی» و «قلم به مزد» بودن٬ متهم کرد.

اما برای اولین بار از «دلقک‌ها» نیز به عنوان «دشمنان انقلاب» نام برد.

رهبر جمهوری اسلامی به نام هیچ یک از این «دشمنان انقلاب اسلامی» اشاره نکرد اما با توجه به فراگیر شدن «جنبش ری استارت» احتمالا منظور او از «دلقک» محمد حسینی٬‌ رهبر جنبش ری استارت است.

محمد حسینی٬ مجری سابق تلویزیون٬‌ اخیرا جنبشی با عنوان «ری استارت» به راه انداخته است و طی آن به پیروانش فرمان تخریب مکان‌های مذهبی و عمومی را داده است.

آیت‌الله خامنه‌ای امروز همچنین «تلاشهای بدخواهان ملت ایران را فراتر از اقدامات در فضای مجازی» دانست و گفت: «آنها از تحریم نیز استفاده می کنند تا مشکلات اقتصادی بوجود آورند، اما همین مردم به دلیل عشق به انقلاب اسلامی، گسترده به خیابانها می‌آیند و موجب قوام و استحکام انقلاب می شوند.»

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

چهره‌ی مچاله‌شده از گریه و لابه‌ی بسیارِ او، بِرندی شده بود. بر بالای هر منبری که می‌رفت، در جمعِ هر جماعتی که می‌رفت؛ اشک‌اش دمِ مشکش بود. چشمِ جوانان مؤمن و انقلابی را خوب گرفته

ادامه »

سالها پیش که رهبر جمهوری اسلامی در بزنگاه انتخابات ریاست جمهوری ۹۶ جنجال سند آموزشی ۲۰۳۰ را به‌پا کرد در مطلبی با عنوان «اصولگرایان

ادامه »

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی

ادامه »