قطب دراویش گنابادی خواستار برخورد با تمامی عوامل حوادث اخیر شد

زیتون– نورعلی تابنده (مجدوبعلی‌شاه)٬ قطب دراویش گنابادی٬ طی بیانیه‌ای جدید نسبت به «حوادث تلخ و برخلاف اصول شرعی و عرفانی» که به گفته او به «بهانه‌های واهی از جمله صدور حکم دستگیری» در اطراف منزلش رخ داد «اظهار تاثر و تاسف» کرد.

روزهای دوشنبه و سه شنبه تجمع اعتراضی دراویش گنابادی در اطراف خانه نورعلی تابنده قطب این سلسله با دخالت نیروهای امنیتی و لباس شخصی‌های موتورسوار به خشونت کشیده شد.

تعدادی از دارویش گنابادی از صبح روز گذشته (دوشنبه) در اعتراض به بازداشت نعمت ریاحی مقابل کلانتری پاسداران تجمع کرده بودند.

سعید منتظرالمهدی٬ سخنگوی نیروی انتظامی٬ صبح امروز خبر داد که طی شب گذشته بیش از سیصد تن از دراویش گنابادی را دستگیر کرده‌اند.

سخنگوی نیروی انتظامی همچنین گفته‌است «رانندگان» خودروهایی که به گفته پلیس ایران، به نیروهای امنیتی حمله کرده‌اند، در میان بازداشت‌شدگان هستند.

مجذوبعلی شاه در این بیانیه که امروز٬‌ دوم اسفند٬ صادر شده٬ محرک اتفاقات خیابان هفتم گلستان را «غلبه احساسات٬ قضاوت اشتباه٬ نادانی و عدم رعایت دستورات موکدش» توسط چند تن از دراویش دانست و تاکید کرد که این اقدامات به هیچ وجه مرود تایید نیست و این قبیل رفتارها را محکوم می‌کند.

قطب دراویش گنابادی همچنین تاکید کرد که به همراه دیگر «فقرا» در سوگ «چندتن از ماموران نیروهای انتظامی٬ سپاه٬‌بسیج و غیره» هستند.

او همچنین از رفتار نادرست «این منسوبان به درویشی» نیز که مسبب زحمت «همسایگان و مسئولان ذیربط» شد پوزش خواست.

نورعلی تابنده همچنین انتساب هر وب‌سایتی را حتی اگر به نام خود او باشد و یا خود را منتسب به قطب دراویش معرفی کند٬‌ تکذیب کرد.

مجذوبعلی‌شاه در پایان از «مسئولان محترم» خواست تا با عاملان حادثه خشونت بار اخیر٬ «اعم از کسانی که با نام درویشی در وقوع آن دخالت داشتند»٬ مطابق قانون و عدالت برخورد کنند.

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

توی یک عالم دیگری سیر می‌کرد. در عوالمی که به واقعیت راه نداشت. تک‌تک جمله‌هایی که بیان می‌کرد و سفارش‌هایی که در باب انتخابات مجلس، خطابه می‌کرد؛ انگاری یک عمد و قصدِ غریبی را در

ادامه »

۱- در کشورهای با حکومت‌های دموکراتیک و قوه قضاییه مستقل یا به طور کلی دولت- ملت‌ها، شهروندان یا به نحو ایجابی به مشارکت سیاسی

ادامه »

سرانجام انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزار شد و نتیجه مشارکت اعلام شده از سوی جمهوری اسلامی عدد ۴۱

ادامه »