????زنده| کرباسچی با شکایت سپاه یک سال حکم گرفت


رقص کودکان در مراسم شهرداری کار را به دادستان کل کشور کشاند

به گزارش ایسنا دادستان کل کشور به دادستان عمومی و انقلاب تهران دستور داد با بررسی مراسم برگزار شده در برج میلاد تهران تحت عنوان بزرگداشت روز زن برخورد لازم را با هنجارشکنان و متخلفان این مراسم انجام دهد.


 لیلا حسین‌زاده به ۶ سال حبس تعزیری محکوم شد

لیلا حسین‌زاده، دانشجوی انسان‌شناسی دانشگاه تهران، به ۶ سال حبس تعزیری و دو سال ممنوع‌الخروجی از کشور محکوم شد.

لیلا حسین نژاد دانشجوی محکوم به شش سال حبس و ممنوع الخروجی

او در جریان اعتراضات دی‌ماه بازداشت شد/ روزآروز


مریم شریعتمداری از دختران خیابان انقلاب آزاد شد

ژیلا بنی‌یعقوب، روزنامه نگار دقایقی پیش در صفحه ایسنتاگرام خود از آزادی مریم شریعت‌مداری یکی از دخترا خیابان انقلاب خبر داد.

شریعت‌مداری در زمان دستگیری توسط مامور نیروی انتظامی از بالای پست برق به پایین هل داده شد و در اثر این اتفاق پای وی آسیب دید.

مریم شریعتمداری با وثیقه ۵٠ میلیون تومانی از زندان قرچک آزاد شد .


کرباسچی با شکایت سپاه یک سال حکم گرفت


تجمع کشاورزان اصفهان در کنار زاینده رود


کارگردان «دلیران تنگستان» درگذشت

 همایون شهنواز، کارگردان سریال «دلیران تنگستان» که چندی قبل در حادثه‌ای در منزل شخصی خود دچار حادثه شده بود، به دلیل شدت سوختگی و همچنین ایست قلبی در بیمارستان درگذشت.

Risultati immagini per ‫همایون شهنواز‬‎

محمد ولی‌زاده، روزنامه‌نگار و دوست همایون شهنواز در توضیح این خبر گفت: شرایط جسمی همایون شهنواز پس از عمل جراحی حادتر شد و روز گذشته ایست قلبی داشت که احیا شد. او تا شب گذشته هم شرایط مناسبی نداشت و در نهایت متاسفانه به دلیل شدت سوختگی درگذشت.

به گزارش ایسنا، همایون شهنواز چندی قبل در منزلش دچار حادثه آتش‌سوزی و ۸۰ درصد سوختگی شد.

پس از این حادثه تلاش‌هایی برای اعزام وی به بیمارستانی در اشتوتگارت آلمان انجام گرفت که در نهایت به دلیل پاره‌ای مشکلات از جمله نبود امکانات فنی برای اعزام وی، به عمل جراحی در ایران تصمیم گرفته شد.

 


بازداشت دانشجویان ادامه دارد


بهبود روابط آمریکا و کره شمالی


حسن روحانی: همه با هم غرق می شویم

حسن روحانی رئیس جمهور ایران در جلسه امروز هیات دولت گفت:«بعضی‌ها فکر می‌کنند که اگر دولت تضعیف شد، نهادهای دیگر تقویت می‌شوند، اینطور نیست؛ ما امروز در یک کشتی نشسته‌ایم و اگر بخشی از کشتی را تخریب شود، همه کشتی با هم غرق می‌شود.»

Risultati immagini per ‫حسن روحانی رئیس جمهور ایران در جلسه امروز هیات: همه با هم غرق می شویم‬‎

رییس قوه مجریه ایران افزود:«”همه نهادها، قوا، ارکان و ارگان‌ها، در قبال ملت مسئولند و همه باید پاسخگو بوده و به قانون اساسی عامل باشند».

به گفته رییس‌جمهوری ایران«باید مسایل و مشکلات کشور حل و فصل شود و در این راستا همه باید دست به دست هم دهیم؛ اینطور نیست که در برابر مشکلات جامعه فقط دولت مسئول است و بقیه سخنگو هستند. اگر بناست کسی از طرف ملت سخنگو باشد، این رئیس جمهور است که منتخب مردم بوده و می‌تواند بهترین سخنگو از طرف مردم، مطالبات و خواست مردم باشد».

 


خبرهای روز گذشته را از اینجا بخوانید

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

جامعه ایران را می توان از نظر سیاسی به سه طیف مخالفان، موافقان و قشر خاکستری تقسیم کرد. باید گفت که مخالفان کسانی هستند که معتقدند جمهوری اسلامی اصلاح ناپذیر است و باید برود. موافقان

ادامه »

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در

ادامه »