درخواست ضرغامی از احمدی نژاد برای پایان اعتصاب غذای بقایی

عزت‌الله ضرغامی،درتوئیتر خود از محمود احمدی نژادخواست که از حمید بقایی بخواهد که به اعتصاب غذای خود پایان دهد.

وی نوشت: « ازجناب آقای دکتراحمدی‌نژاد، درخواست می‌کنم تا از جناب آقای حمید بقایی بخواهد، به اعتصاب غذای خود پایان دهد او بجز ایشان، از کس دیگری تمکین نمی‌کند این اقدام،در آستانه۱۳رجب برای فرزندان وخانواده محترم ایشان ضروری است وموجب خوشحالی همه خواهدشد. صبر و گذرزمان، موثرترین کلید برای بازشدن قفل‌ها است».

حمید بقایی که از سوی قوه قضائیه به خاطر ارتکاب اختلاس و تضییع وجوه و اموال دولتی به ۱۵ سال حبس قطعی محکوم شده، ۲۲ اسفندماه برای گذراندن محکومیتش بازداشت و به زندان منتقل شد. به گفته هواداران وی، او از همان زمان دست به اعتصاب غذا زده است.

اسفندیار رحیم‌مشایی، رئیس دفتر محمود احمدی‌نژاد نیز دو روز پس از آن که حکم حمید بقایی را در برابر سفارت بریتانیا در تهران آتش زد،بازداشت شد.

شامگاه پنج شنبه تعدادی از هواداران محمود احمدی نژاد در اعتراض به بازداشت حمید بقایی و اسفندیار رحیم مشایی در امام‌ زاده صالح تجریش تهران بست نشستند و دراین مراسم آقای احمدی نژاد نیز حضور داشت.

پیش از این اقدام آقای احمدی‌نژاد طی نامه‌ای به آیت‌الله علی خامنه‌ای رهبر جمهوری اسلامی، نسبت به وضعیت «وخیم» حمید بقایی بر اثر اعتصاب غذا هشدار داده بود.

 

تلگرام
توییتر
فیس بوک
واتزاپ

دکتر بیژن عبدالکریمی جزو معدود اندیشمندان و فلسفه‌ورزانی است که اغلب تلاش می‌کند اخلاق‌مدارانه، در اندیشه‌ورزی و کنشگری‌اش، با پرهیز از رادیکالیسم و اتخاذ رویکرد بینامرزی، میان گفتمان‌های مختلف و متضاد ایرانی، نوعی سازش و

ادامه »

بسیاری از شهروندان و بازیگران اقتصادی اعم از مصرف‌کننده، سرمایه‌گذار، تولیدکننده از خود می‌پرسند که چرا با هر تکانه در بازار ارز، قیمت‌ها در

ادامه »

«دحترِ هفت-هشت ماهه‌ای سرش را گذاشته است روی شانه‌ی چپِ مادر، سرش روی شانه‌ی راست‌ش خم شده است و پنداری

ادامه »